Hoe zet je vista op je USB

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin71239

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2008
Berichten
631
Heey,
Weet iemand hoe je windows vista op je USB kan zetten. En dan ook kan installeren via je USB stick.


Gr. Erwin
 
Hoi,

Dan moet je de inhoud van de betreffende DVD kopiëren naar een USB-stick en zorgen dat je verborgen mappen en bestanden zichtbaar hebt (Verkenner)
 
Ja. Maar als je de gedachte hebt dat hij dan ongelimiteerd zou kunnen worden geïnstalleerd, vergis je je.
Er wordt gevraagd om een product-key en dat is dezelfde die bij de DVD hoort.
Bij activatie via internet zal deze uiteraard niet geaccepteerd worden als de sleutel al in gebruik is voor een ander computer.
 
oke maar ik heb zeg maar een gedownloade versie. Maar het lijkt me stug dat het zo simpel is gewoon erop zette
 
Dat weet ik zelf wel. ;)
maar hijs 6 gB en om nu een dual layer ervoor tekopen kan je beter een usb gebruiken
 
oke maar ik heb zeg maar een gedownloade versie. Maar het lijkt me stug dat het zo simpel is gewoon erop zette

zo makkelijk is het dus wel :p heb er zelf veel ervaring mee, je kan hem alleen niet activeren waardoor je belangrijke updates niet hebt (dus niet alles even goed zal werken)
 
Het enige wat ik me weet te herinneren is dat het BIOS booten vanaf USB wel moet ondersteunen maar dat schijnt bij de meeste nieuwe PC's wel zo te zijn. Controleer dit eerst en voer anders eerst een BIOS update uit .
 
Het enige wat ik me weet te herinneren is dat het BIOS booten vanaf USB wel moet ondersteunen maar dat schijnt bij de meeste nieuwe PC's wel zo te zijn. Controleer dit eerst en voer anders eerst een BIOS update uit .



Staat overigens ook zoiets in de link die ik je gaf:

Setup your computer BIOS to boot from USB Drive

BIOS moet het wel ondersteunen dan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan