Hoe zet je windows xp naar de fabrieksinstellingen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Guitarfreak12

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2011
Berichten
338
Hallo iedereen
Ik wil een dell dimension 5150 naar de fabrieksinstellingen zetten omdat ik geen internet heb
Weet iemand hoe dit moet?
Groetjes, Thijs
 
Pak je handleiding erbij, en hij vertelt je welke sneltoets je moet gebruiken bij het opstarten. B.v. F12
Hij spreekt dan je recover partitie aan en je kunt aan de gang.

[edit]Aanvulling : <Ctrl><F11> [/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk dat je beter kunt zoeken naar de oorzaak waarom je geen internet hebt dan je hele systeem opnieuw te installeren.
 
Ik denk dat je twee dingen door elkaar haalt: Windows standaard of Internet herstellen.

Ik ga uit van het laatste: Kijk op de kast of in de BIOS naar je ServiceTag, een code van 5 of 7 tekens. Typ die in op de Dell Support site, kies je besturingssysteem & haal je LAN/WLAN-driver-pakket(ten) op & installeer die.

Windows standaard zetten doe je via Configuratiescherm, Software, Windows onderdelen toevoegen of verwijderen.
 
@edmoor Ik heb alles al geprobeert om internet te krijgen...
@TheKnight Zelfs de bios...
 
Welke verbinding heb je, aan de draad of draadloos.
Probeer eens een reset van je modem/router. Achterop of onderop zit een gaatje waar je bv. een tandenstoker in kunt prikken. Druk tot je een klikje merkt en houdt dat knopje een minuut ingedrukt.
Wellicht is dat je oplossing.
Maar misschien is het beter om je vraag te stellen in de sectie "netwerkproblemen"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan