hoe zie ik allerlei eigenschappen van pc? (ram, kloksnelheid,...)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lollie

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2005
hoe zie ik eigenschappen van mijn pc zoals ram, kloksnelheid, pentium hoeveel...

ik heb al gekeken via mijn computer/eigenschappen, maar het enige wat ik zie is:
compaq desktop en iets met family en zo meer...

ook via deze computer/eigenschappen/hardware/hardwareprofielen vind ik het niet terug (maar het kan natuurlijk altijd zijn, dat ik niet goed aan het zoeken ben).

alvast bedankt!

bedankt voor de tips in elk geval. :) maar kan ik die dingen niet terugvinden zonder een programma te downen? dat moet toch ergens op mijn pc terug te vinden zijn, of niet soms?

Geplaatst door Lollie
maar kan ik die dingen niet terugvinden zonder een programma te downen? dat moet toch ergens op mijn pc terug te vinden zijn, of niet soms?
Natuurlijk; anders kon Everest het ook niet vinden.:)
Alleen vindt Everest het in 10 seconden.
Als je alles wat Everest vindt - zie bijlage - zelf moet gaan zoeken, ben je wel even langer bezig.:)

Guus.

Laatst bewerkt:
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan Guus...

Ik zal me blijkbaar moeten gewonnen geven voor jullie manier van werken :(, maar om op de vraag te antwoorden waarom het moeilijk maken: het is niet mijn pc maar die van het werk! En het enige wat ik wil weten is RAM, pentium hoeveel en kloksnelheid... (de rest interesseert niet, en ik snap er toch nix van!) :confused:

Ga naar "Deze computer" en daar klik je rechts en ga naar eigenschappen....

Klaar!

Laatst bewerkt:
start-uitvoeren-dxdiag verteld je zonder iets te downloaden al heel veel over je pc.

succes

Geplaatst door techie
start-uitvoeren-dxdiag verteld je zonder iets te downloaden al heel veel over je pc.

succes

knappe tool, was mij nog niet bekend :thumb:

Dit topic gaat op slot. Het topic is al 5 jaar oud, let daar een beetje op de volgende keer bij het reageren op een topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan