Hoe zit dit ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dutchsoulboy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 okt 2000
Normaal is bij het installeren van een mobo, tijdens de installatie een SATA driver op een diskette nodig.
In het geval van een Asrock : AliveNF5SLI-1394 dus blijkbaar niet, het installeren ging gewoon en pas bij het installeren van de VIA 4in1 drivers werd het steeds een probleem.
Er werd steeds naar de drivers gevraagd en telkens weer hetzelfde verhaaltje, het vragen om de drivers, terwijl in het moboboekje, uitdrukkelijk wordt gezegd dat die drivers, op een floppy, qant daar gaat het om, niet meer nodig zijn.
Ja eerst wel, ik weet dat, maar hoe zit dat dan nu ?

als je hem op native heb staan dan is de driver niet nodig maar staat deze op sata dan wel.
want xp ziet de schijf dan niet in zijn instalatie programma,

Bedankt trouwens voor je antwoord :thumb: Sorry, maar kan je even iets duidelijker zijn met je begrip "native" .
Ik vat dat helaas niet zo. :)

Aannemende dat jij die floppy niet meer hebt , haal dan die driver van het net .
Ik gebruik hiervoor nog wel eens het programma driver genius ( er zijn ook andere )
Deze zoekt welke driver jij nodig hebt en haalt die van het net . Niet alles wat er gevonden wordt is ook echt nodig . En is sp2 al geïnstalleerd ?
Ben benieuwd of er dan nog gevraagd wordt om drivers
Hans

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan