Hallo, ik heb een nieuwe 1 TB schijf maar ik weet niet goed hoeveel partities ik moet maken en hoe groot die moeten zijn (Ik heb ook nog een oude van 250 gb die ik ook aan kan sluiten als dat nuttig zou zijn)
Nu lijkt het mij het beste om gewoon allen de nieuwe schijf te gebruiken omdat die wel groot genoeg is en sneller is dan de ouwe. En dan alleen C en D partities maken. En C te gebruiken voor alleen windows en D voor de rest zoals games programma's muziek etc Dus dan zou C ongeveer 20gb zijn en D 980gb
Kun je trouwens dit ooit nog veranderen of ben je dan al je gegevens kwijt? (Bijvoorbeeld ik wil C nog 20 gb groter maken)
Ik heb nu
65 gb aan games (Groeit snel)
25 gb aan programma's (Groeit snel)
20 gb muziek (Groeit middelmatig)
Hoe zouden jullie het indelen?
(Ik gebruik windows XP)
Alvast heel erg bedankt
Nu lijkt het mij het beste om gewoon allen de nieuwe schijf te gebruiken omdat die wel groot genoeg is en sneller is dan de ouwe. En dan alleen C en D partities maken. En C te gebruiken voor alleen windows en D voor de rest zoals games programma's muziek etc Dus dan zou C ongeveer 20gb zijn en D 980gb
Kun je trouwens dit ooit nog veranderen of ben je dan al je gegevens kwijt? (Bijvoorbeeld ik wil C nog 20 gb groter maken)
Ik heb nu
65 gb aan games (Groeit snel)
25 gb aan programma's (Groeit snel)
20 gb muziek (Groeit middelmatig)
Hoe zouden jullie het indelen?

Alvast heel erg bedankt

Laatst bewerkt: