hoe???

Status
Niet open voor verdere reacties.

boris 555

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2001
Berichten
759
een kennis heeft windows xp home met 4 gebruikers,
in het begin scherm staat dat ze allemaal beheerder van deze computer zijn ,nu wil dochterlief als zij inlocht op haar account ook daar haar e-mail ontvangen ,ik heb een nieuw e-mail adres aangemaakt via moerstaal voor haar maar het moet nu via haar binnen komen ,en wat
programma''s starten bij haar op met een melding dat die een bestand niet kunnen vinden ,dus het een en ander moet gedeeld worden .is dit allemaal mogelijk.
 
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt, maar wat in ieder geval kan is in OE via 'extra' 'opties' aanvinken dat je een kopie bij de server wilt achterlaten. Dat heeft tot gevolg dat als persoon a de mail heeft binnengehaald, persoon B dezelfde mail nogmaals kan binnenhalen op zijn/haar account.
Succes en groetjes,
joep
 
het is de bedoeling dat die mail gescheiden blijft ,anders krijgt zij ook mail van haar vader erbij .
ze zitten op ADSL en met 4 mensen op die pc ,die allemaal apart kunnen inloggen ,alleen het gekke is vind ik ,dat er bij die accounts staat dat ze allemaal
beheerder van deze pc zijn ,dit lijkt me niet goed of wel.
 
ik snap wat je bedoelt, maar heb helaas de oplossing niet. Anderen ongetwijfeld wel en ik ben benieuwd!
Succes en grtz
Joep
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan