Hoevaak wordt er een mp3tje van mijn server ruimte gehaald: hoe kom ik hierachter?

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin32

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Ik heb op de homepage ruimte van mijn provider (Demon) een aantal mp3tjes geplaatst (podcasts) en ik wil graag weten hoevaak deze worden gedownload. Hoe kan ik dat na gaan? Alvast dank.

dat kan niet als ze gewoon alleen op je server staan en dat hun daar meteen worden doorgelinkt zonder iets eromheen,

Dan heb zou je een .php pagina moeten maken met daarop een teller hoevaak die link word aangeklikt. Of kan het ook nog anders? Mensen van HelpMij

Geplaatst door Rimsic
dat kan niet als ze gewoon alleen op je server staan en dat hun daar meteen worden doorgelinkt zonder iets eromheen,

Dan heb zou je een .php pagina moeten maken met daarop een teller hoevaak die link word aangeklikt. Of kan het ook nog anders? Mensen van HelpMij

Het moet toch gewoon kunnen? Ik zou niet weten waarom niet, ik heb de links van die Mp3's op mijn website staan en daar worden ze aangeklikt. Overigens staat die website niet op mijn server. Dan zou ik een stats pagina moeten aanmaken ergens maar dan zie ik nog niet hoevaak mijn mp3's worden gedownload.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan