Hoeveel bestanden kan Win 7 in een keer kopieëren?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Lutz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Lutz

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 jan 2001
Mijn zoon heeft een video schijf met een paar honderd zelfgemaakte clips, 1,7TB bij elkaar. Die wil hij naar een usb3 schijf van slordige 6TB gaan kopieëren. Maar naardat tussen 10 en 15 GB gekopieërd zijn komen er fout mededelingen.
Schijfcontrole vindt geen fouten in de bronschijf en ook niet in de doelschijf.

Heeft Windows een grens hoeveel bestanden in een keer kunnen gekopieërd, of heeft Windows een beperking in de grote van de bestanden?

De computer in kwestie heeft Windows 7 64 bits en 32GB RAM...

wel NTFS hoop ik?
ja er zijn beperkingen ,dus liefst met mapjes werken

Denk wel dat het NTFS is want FAT32 begint al te janken bij 4 gig. Je fout melding hier posten zou ook geen overbodige luxe zijn. Foutmelding = snellere hulp = snellere oplossing

Denk wel dat het NTFS is want FAT32 begint al te janken bij 4 gig.

Dat is alleen bij een bestand van 4 GB of groter, niet bij een set van bestanden die bij elkaar 4 GB of groter zijn.

Dat is alleen bij een bestand van 4 GB of groter, niet bij een set van bestanden die bij elkaar 4 GB of groter zijn.

Pardon dat bedoelde ik maar het kan in dat geval ook zijn dat hij de eerste 10 gig geen bestand van 4gb of groter tegenkomt, vervolgens wel en voila daar kapt hij ermee.

Precies, maar dat het maar even duidelijk is ;)

De externe usb3 schijf bestaat uit 2 3TB schijfen (WD red) in RAID-0 en zijn met schijfbeheer als gpt schijf met NTFS geformatteerd.

Op de ene of andere reden kan Windows niet alles in een keer kopieëren, wel 3 mappen in een keer markeren en kopieëren.

Waar vindt ik meer informatie over de beperkingen van Windows 7 omtrend kopieëren?

Uh vanschagen !? Dat zijn lichamelijke beperkingen....heb je zelf wel op de link gekeken alvorens hem te plaatsen ?

@terrarabo ik krijg win 7 gebruikers beperkingen te zien ,klopt dat niet?
hhahaha ik zie het nu niet goed gelezen dus sorry hoor
ik haal het wel weg

Laatst bewerkt:
Wat ik krijg te zien of ik het lettertype wil vergroten of ik blind ben etc. Welk ironisch op het beeldscherm vragen of ik blind ben.

@terrarabo ik krijg win 7 gebruikers beperkingen te zien ,klopt dat niet?
hhahaha ik zie het nu niet goed gelezen dus sorry hoor
ik haal het wel weg

De link, die nu niet meer te vinden valt, had aan de rechter kant een doorverwijziging naar robocopy. DAt was toch bedoelt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan