Hoeveel DVD's kun je branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bruce The Boss

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 aug 2002
Hallo,

Vreemde vraag misschien .... maar hoeveel dvd's kun je branden voordat je brander versleten is :rolleyes:

Een vriend van mij brand veel dvd's en de laatste tijd gaan er steeds meer dvd's fout en hij wil een nieuwe brander gaan kopen omdat hij denkt dat de zijne versleten is.

Maar kan dat ?

Jacco

Dat is niet een vastgesteld iets. Je moet met die dingen gewoon mazzel hebben. Soms gaan ze naar 100 al stuk, soms niet. :p

Gewoon als ie versleten is een nieuwe kopen.

Dat is niet een vastgesteld iets. Je moet met die dingen gewoon mazzel hebben. Soms gaan ze naar 100 al stuk, soms niet

Maar wat is "normaal" 1.000 st. 10.000 st. of is 1.000 st. al veel

Heb er hier 1 een Plextor 2speed van 3jaar en die doet het nog steeds! heb ook een Nec 3500A die ik na +- 60 DVD heb moeten vervangen. dus net wat @T._de_vries zegt je moet er mazzel mee hebben.

Of topic @T._de_vries
Wat heb je besteld , zijn we wel benieuwd naar,

Ik heb nu 1,5 jaar een NEC ND1300A waar ik nu zo'n 500 DVD/cd's mee heb gebrand.Met de goede DVD's(Arita 4x) heb ik 0% uitval,bulqpack liet wel eens een steekje vallen.

Wat me wel opvalt is dat de speler wat meer moeite krijgt met het lezen/rippen van media,maar dit kan ook door vuil komen.

Geplaatst door BANDIT123
Of topic @T._de_vries
Wat heb je besteld , zijn we wel benieuwd naar,

Heb hem er net in gezet hoor. :)

//edit: Klik op de zin in m'n handtekening. ;)

Sorry voor off-topic trouwens.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan