• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

hoeveel gegevens kan een draaitabel aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

L.Coolen

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2005
Bij het gebruik van een draaitabel over een heel groot bestand, merkte ik dat er onjuiste gegevens in de tabel voorkwamen. Ik heb me laten vertellen dat een draaitabel een maximum aantal gegevens kan bevatten. Wie weet of dat zo is.

bedankt

Bedankt voor je verwijzing. Ik begrijp dat bij overschrijding van de limit een waarschuwing volgt. De oorzaak van mijn afwijkingen moet ik dus ergens anders zoeken.

Beste L.Coolen,

Kijk eerst eens goed naar de waarden in je tabel Zijn al je getallen wel echt getallen of zit er tekst bij.
Tip: Kopieer een lege cel, en tel deze op bij de cellen die getallen moet bevatten via Bewerken > Plakken Speciaal > Waarden - Optellen.
Tweede punt. Klopt het bereik van je draaitabel wel als er nieuwe gegevens toegevoegd worden aan je tabel?

Groeten,
Richard

Het bereik was in orde, maar de invoer van getallen had ik niet goed gevalideerd waardoor er inderdaad tekst werd ingevoerd. En die tellen niet mee. Het is opgelost. Bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan