Hoeveel is mijn laptop waard?

Status
Niet open voor verdere reacties.

remonscholte

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2008
Hoi!

Ik heb een Asus N56J laptop, en wil graag van de laptop af om een gaming computer te kopen.
Echter weet ik niet hoe veel ik kan vragen voor mijn laptop, dus vandaar jullie hulp nodig.

-Intel® Core™ i7 4700HQ Processor
-GeForce 840M 4gb DDR3
-Ik dacht dat ik er een SSD schijf in heb, weet dit niet zeker.
-Windows 10

Zouden jullie mij kunnen helpen? :)

Welke is het precies ?
Er staat achter N56J nog iets namelijk.

Hoe oud is hij ?
Welke staat ?
Bon aanwezig ?

Asus N56JN-CN038H

Hij is van 2014.
Alles werkt perfect, lichte gebruikerskrassen.
Bon is denk ik niet aanwezig.

Laatst bewerkt:
De hdd is geen 'echte' SSD, maar een hybride, met een 8 gig SSD cache. Jammer dat de videokaart iets 'minder' is, het is qua specs verder een hele mooie laptop, maar een gamer zal 'm vanwege de videokaart nu niet zo snel willen hebben. Voor een niet gamer is het best wel een 'ultieme' machine. Zeker voor hen die een laptop of een desktop hebben van een jaar of 5 of ouder. De specificaties zijn zodanig dat iedereen met een machine die ouder is dan een jaar of 4 a 5, zijn vingers er bij af zal likken.
Laptops zijn ietwat minder courant dan desktops. Ik vemoed tussen de €350 en €450.

Laatst bewerkt:
Ik ben het eigenlijk wel met je eens, ik heb dan ook best wel even nagedacht voordat ik getalletjes noemde. Probleem is mogelijk ook een beetje de gemiddelde levensverwachting van een accu. Die is toch met 2 tot 3 jaar wel verstreken en vervanging gaat toch al gauw een tientje of 6 tot 10 kosten (?), tenzij het nieuwe 'baasje' alleen maar op netstroom werkt, dan maakt het niet uit of de accu brak is / brak aan het worden is / binnen kort brak gaat worden. Als je dan de prijs van een vervangende accu bij de vraagprijs gaat optellen, dan kan het al vrij snel lucratiever zijn om er een honderd of zo bij te leggen en een splinternieuwe laptop te kopen.
Het blijft m.i. altijd wel een beetje lastig.

Laatst bewerkt:
De laptop werkt nog naar behoren? Ik heb dan misschien wel interesse.

Mvg,

Woopi

Vertel, wat wil je er voor neerleggen? :)
Ja , hij werkt perfect. Enige reden dat ik hem weg doe is door aankoop van Game-PC. Verder is deze laptop nog steeds perfect.

Ik kan geen privé bericht versturen. Misschien dat jij mij een bericht kan sturen met contactgegevens?

ik ook niet, je mag je nummer hier snel plaatsen en dan reageer ik? kan je dan weer verwijderen.

Stuur beiden een normale mail naar (en het mailladres weer verwijderd) en ik stuur de mail door en jullie hebben je respectievelijke mailadressen. Dat gast0225 adres is publiekelijk en mag wat mij betreft door de hele wereld gespammed worden, het is toch alleen maar hier op de Helpmij in gebruik door mij.

Inmiddels beide mailadressen ontvangen en hen met elkaar in contact gebracht.

Dat de hele wereld mij mag spammen, wil natuurlijk niet zeggen dat ik de 'goden ga verzoeken'. ;) :D

@remonscholte : de machine is natuurlijk niet met Win 10 geleverd. Je hebt de migratie gedaan. Dit betekent dat er nog een officiële Windows 8(.1) of Windows 7 op een verborgen partitie aanwezig is, dan wel dat er nog een oorspronkelijke Microsoft DVD bij hoort?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan