Hoeveel kosten totaal iPhone?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Randy_50Cent

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2005
Berichten
590
Beste mensen,

Eind van deze maand ben ik van plan om een Apple iPhone 3GS 16GB in het zwart aan te schaffen bij T-Mobile met een abbonement met 150 belminuten en 150 smsjes per maand. Allemaal heel leuk en aardig, Maar mijn vraag is, Hoeveel betaal je nou de eerste keer? Sommige zeggen €160,- en sommige zeggen weer €100,-.
Zitten de aansluitkosten en de eerste maand al INCLUSIEF in die €100,- of niet?
Want op T-Mobile maken ze je van alles wijs en betaal je plotseling meer dan dat je verwacht had. Dus wil ik voor de zekerheid even weten van klanten van T-Mobile hoeveel hun betaald hebben de eerste keer. Wie heeft hetzelfde abbonement als ik wil, en wilt daar iets over zeggen?
 
Laatst bewerkt:
Heb zelf de 16GB 3G-versie hier al iets meer dan een jaar.

Op deze pagina staat alles prima vermeld: http://www.t-mobile.nl/iphone/abonnementen.html?WT.ac=sc_iphone2_abbo

Dus, 16GB 3GS-versie:

Kosten toestel: €99,95
Eenmalig setup: €26,25
Prijs per maand (24x): €29,95

Totale kosten na 2 jaar: €845,-

Waar ik in het begin onaangenaam door verrast was, was dat mijn toestel eerst op een tijdelijk nummer zodat. Hierdoor vielen de eerste datakosten niet in mijn bundel.

Wellicht handig om na te vragen of je abonnement meteen ingaat en of je er meteen alles mee kan doen.
 
Heb zelf de 16GB 3G-versie hier al iets meer dan een jaar.

Op deze pagina staat alles prima vermeld: http://www.t-mobile.nl/iphone/abonnementen.html?WT.ac=sc_iphone2_abbo

Dus, 16GB 3GS-versie:

Kosten toestel: €99,95
Eenmalig setup: €26,25
Prijs per maand (24x): €29,95

Totale kosten na 2 jaar: €845,-

Waar ik in het begin onaangenaam door verrast was, was dat mijn toestel eerst op een tijdelijk nummer zodat. Hierdoor vielen de eerste datakosten niet in mijn bundel.

Wellicht handig om na te vragen of je abonnement meteen ingaat en of je er meteen alles mee kan doen.

Ja dat het 30 euro per maand kost is bij mij bekend, Maar wat de totale kosten op het begin worden ben ik nieuwschierig naar. Dus wat ik begrijp, Is dus dat het rond de 160 euro word?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan