hoeveel MHZ is mijn processor?

Status
Niet open voor verdere reacties.

twinmom

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2001
Hallo, kan iemand mij vertellen hoe ik er achter kan komen hoeveel MHz de processor is in windows 98 se?
Het gaat om een compaq deskpro EP 6266/3.2 NTL.
Er zit een pentium 2 in en ik heb de kast open gehad maar zie op de processor verder niets staan wat het zou kunnen zijn. Er staan nog wel twee nummers nl:
80522PX266512EC SL 2HE
18280538-0001
ik dacht eigenlijk dat je het vrij eenvoudig in win 98 kan nakijken maar ik zou niet weten hoe.
Alvast bedankt voor een eventuele reactie.
twinmom

kun je dit niet zien als je start>configuratiescherm>systeem daar zou het moeten staan.ook kun je het zien met opstarten bij die witte letters dan druk je op pauzetoets en kun je het rustig doorlezen.daarna weer op enter dan start hij verder op.

Op de intel site kun je ook opzoeken wat voor processor het precies is, alleen moet je dan het nummer "SL2HE" even controleren want daar kan ik nix op vinden. Mijn ervaring met die analyseprogramma's is dat ze toch verschillen van mening over het type processor.

groetjes

Poekie

Bedankt voor jullie reacties, het is gelukt met het progje.
In het configuratiescherm was het niet terug te vinden.
Het gaat om een 266 MHz processor.
Leuk programma trouwens, ga ik op deze pc ook maar even zetten.
Groeten, twinmom

Als het er zoeen is, dan heb ik hier nog een 350 mhz exemplaar voor je liggen. Gratis natuurlijk. (of als iemand anders geïnteresseerd is...)

groetjes

Poekie

obj8geo10pg1p7.png

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan