hoeveel Ram moet ik istaleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

heyheyhey

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2003
hallo ik heb een vraagje over mijn geheugen ik zou graag mijn geheugen uitbreiden maar ik weet nie hoeveel ik erbij moet kopen ik heb nu 256MB DDRAM SDRAM zitten en ik heb een intel celeron 2.66GHz
met windows xp

alvast bedankt

Dit hangt af van wat je met je computer wilt doen en hoeveel geld je er aan uit wilt geven. Voor zo'n 75€ heb je al 512MB SD-RAM extra.

hoeveel geheugen

ik zou graag videobewerking doen mijn moederbord ondersteund 2GB en ik heb nog 1 plaats vrij op mijn moederbord maar ik heb 256MB DDRAM SDRAM zitten mag ik dan ook SDRAM kopen mss?

Dan zou ik de Celeron inruilen voor een Pentium. Die is veel krachtiger, zeker bij video-editing merk je verschil.

Re: hoeveel geheugen

Geplaatst door heyheyhey
ik zou graag videobewerking doen mijn moederbord ondersteund 2GB en ik heb nog 1 plaats vrij op mijn moederbord maar ik heb 256MB DDRAM SDRAM zitten mag ik dan ook SDRAM kopen mss?

Nee dit kan niet. Zou trouwens ook niet passen (SD-RAM = 168 pind en DDR SD-RAM = 184 pins)

Geplaatst door Tiborv
Dan zou ik de Celeron inruilen voor een Pentium. Die is veel krachtiger, zeker bij video-editing merk je verschil.
Dat is inderdaad belangrijk, maar geheugenuitbreiding is net zo belangrijk... 256MB is echt weinig als je wilt gaan videobewerken.

Hoeveel geheugenbankjes heb je in totaal?

Dan kan je tot 1GB in één slot plaatsen, dus ik zou toch zeker 512MB erbij zetten.

geheugen probleem

en waar kan ik best die 512 Raù kopen en wat is de prijs daarvan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan