Hoeveel snelheid halen jullie uit je verbinding?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Diamond

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2001
Ik heb ADSL Comfort

ADSL voor € 54,95 per maand
snelheid 3200/768 Kbit/s

Bij www.speedtest.nl kom ik ongeveer aan de 2500 Kbits/s

Dat is dus 700Kbits minder dan wat je er uit zou kunnen halen.

700:8= Ong. 85 KB per seconde.

Toch aardig wat! Of toch niet???

Natuurlijk hangt het af van de afstand bij de dichtsbijzijnde centrale, de lengte van het draad etc.

Maar wat ik wil vragen, hoeveel snelheid halen jullie uit je lijn, beter gezegt: Hoeveel Kbits te weinig???

werkelijk geen idee, ik download meestal met een redelijke server 100 - 125kb/s @home basis 30,95

Khaal 1250 van beloofde 1600. Zit ook wel een verschil in!
Kheb Wandadoo Light. Voorderest niets mogelijk hier :(

Versatel

Ik heb sinds kort versatel met voetbal (€ 39,95) en zou tot 20.480 Kbit/s halen maar kom maar op de helft.

Re: Versatel

Geplaatst door babsje
Ik heb sinds kort versatel met voetbal (€ 39,95) en zou tot 20.480 Kbit/s halen maar kom maar op de helft.
Dat wist je van te voren lijkt mij...er zijn alleen maar klachten over versatel. Het voetbal was nog niet voor elkaar, internet aansluitingen zijn bagger, trager dan ze beloven. Internet is niet aangesloten bij sommige klanten...etc. :mad:

Re: Re: Versatel

Geplaatst door Rimsic

Dat wist je van te voren lijkt mij...er zijn alleen maar klachten over versatel. Het voetbal was nog niet voor elkaar, internet aansluitingen zijn bagger, trager dan ze beloven. Internet is niet aangesloten bij sommige klanten...etc. :mad:

Let wel !! Ik klaag helemaal niet. De voetbalwedstrijden kunnen we ieder weekend kijken en internet is verder oke. En de helft van het beloofde is immers nog supersnel :thumb: :thumb: :thumb:

Ik heb ADSL surfen van Hetnet €32,95.

Ik haal down: 1344Kbit/s van de 1600 en up: 408Kbit/s van de 512.

Binnenkort weer een verhoging van de download snelheid naar 3000Kbit/s :thumb:

Ik heb XS4ALL Basic 3200/768 en haal 2834Kbps down, 640Kbps up en 1050 connecties p/m.
Zit op ongeveer 400meter van de centrale af, dus kan helaas niet meer verhuizen, want zo'n top-locatie krijg ik nooit meer:D

mvg Theo50

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan