Hoeveel volt is mijn kaart, en ondersteunt mijn mobo dat ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

emerica

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2005
Hallo!

Ik heb net een nieuwe videokaart gekocht. Een pixelview geforce fx6600 256mb agp.. En ik wil dat ding dus op mijn moederbord pleuren, maar nu staat er bij mijn agp poort op mijn moederbord: DO NOT USE WITH 3.3V CARDS, IT WILL CAUSE PERMANENT DAMAGE! Dus ik twijfel.. want ik heb geen zin om mijn moederbord te verknallen. en ik kan me niet voorstellen dat mijn moederbord geen 3.3volt kaarten ondersteunt, het is namelijk een redelijk nieuw moederbord (AsRock K8 Upgrade 1689), voor de AMD 64 processor.

Nu is mijn vraag: Is mijn vidoekaart 3.3volt, en zou dat betekenen dat ik of een ander mobo of een andere kaart moet halen ?

Groeten!

Mike

hoi,

ik heb ff op internet gekeken en heb ontdenkt dat die kaart agp 8X is, en dat is 1,5 volt, op mijn moederboard stond ook zo'n sticker en ik heb er nu een Geforce 2 MX 400 64 MB RAM in zitten en dat is agp 4X dus het kan en dat is mede om dat die kaart die jij wil ook een nog aardig nieuwe kaart is

geen probleem insteken dat ding, je codering (positie van de inkepingen vd kaart) beschermt je.

succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan