Hoeveel watt voor deze pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thomaslol

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2014
Laatst bewerkt:
400W en je bent al een heel eind. Dit is een prima voeding verder.

Thomaslol welkom op helpmij.nl :thumb:

Ik heb je berichten samengevoegd. Je kan de volgende keer beter de knop "bericht aanpassen" gebruiken indien je iets hebt aan te vullen.

Succes op het forum

400W en je bent al een heel eind. Dit is een prima voeding verder.

Dat dacht ik ook maar toen ging ik kijken bij de gpu, en die alleen al heeft 500 watt nodig. Dus was aan het twijfelen of het niet meer moest zijn.

Thomaslol welkom op helpmij.nl :thumb:

Ik heb je berichten samengevoegd. Je kan de volgende keer beter de knop "bericht aanpassen" gebruiken indien je iets hebt aan te vullen.

Succes op het forum

Bedankt voor de tip zou het zeker gebruiken:thumb:

De GPU heeft helemaal geen 500W nodig. Dat is de "Veilige" hoeveelheid voeding waarbij de kaart "altijd" gaat werken. En daarbij bouwen de fabrikanten nogal wat marge in... om het zacht uit te drukken.

Ah oké bedankt voor de info. Nog opmerkingen of verbeteringen? Laat het me weten :D

Laatst bewerkt door een moderator:
400 watt zal voldoen, let wel op dat het zeer verstandig is een A-merk voeding te pakken.

ook zal de voeding moeten beschikken over 2x 6 pins PCI-e power connectors voor je videokaart.

Hier kun je een lijstje vinden met welke merken voeding goed zijn. Persoonlijk pak ik meestal een bekend merk zoals Corsair, Cooler Master, XFX of Silverstone.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan