hoge ID met emule???

Status
Niet open voor verdere reacties.

friesland

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2004
Ik had altijd een hoge ID met emule want heb de poorten open gezet in mijn router maar nu heb ik ineens een lage ID.
De poorten staan nog altijd open maar het wereldbolletje is niet meer groen maar geel.

Hoe kan dit en wat is er tegen te doen?

Bedankt alvast voor de tijd en moeite.:cool:

1. Check toch even of de poorten die in emule staan ingesteld nog overkomen met je router. Mogelijk dat in emule deze toch veranderd zijn

2. Check of je Ip-adres wat je gekoppeld hebt aan de poorten gelijk is. Dus dat jouw PC dat ip-adres heeft gekregen.
(Start->uitvoeren->Type: cmd en druk op OK. Type nu in ipconfig/all
Check dat ip-adres met het ip-adres wat in de router staat ingesteld bij de poorten.
Meestal staat er iets van
Portnummer: 12345 en dan moet je erachter een ip-adres invullen: 192.168.1.10

Vervolgens zorgen dat je router jouw pc steeds dat ip-adres geeft dmv het MAC-adres van je netwerkkaart in je router in te stellen. Je mac adres kun je ook opvragen via ip-config/all

2. Het kan ook zijn dat je een softwarematige firewall gebruikt of is aangezet waar deze poorten niet in zijn opgezet.

3. Probeers eens een andere server om te verbinden in Emule.

ze zijn weer groen maar vind het wel heel raar want er staat op het eind .2 en dat was mijn xbox want daar heb ik ook poorten voor open staan om te kunnen gamen maar nu weet ik niet welke ik bij de xbox moet doen? ik heb er nu .2 in gezet voor pc en nu zijn ze weer groen.

Kan ik controleren hoe ik de xbox nu moet instellen?

Opgelost volgens mij, heb ip adres in het menu van de xbox kunnen vinden en deze verbinding is nu goed en emule is volgens mij ook goed
Bedankt voor tijd en moeite!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan