Ha mensen,
Ik heb een vodafone abonnement van 12,50 (verder weet ik het niet, moet dit gespecificeerd worden wil u mijn vraag kunnen beantwoorden dan ga ik even graven).
Ik heb de afgelopen maanden nogal hoge kosten.
Het schijnt dat ik na een stuk of 30 smsjes en een minuut of 30 bellen al buiten mijn abonnement val.
Ben ik de enige die dit absurd vind?
Ik bel erg weinig en kort en sms af en toe, hooguit een keer of 2,3 per dag.
Toch kom ik per maand een euro of 40 bovenop mijn abonnement!
Ik heb even gekeken en ben een beetje in de war geraakt.
Wat is het verschil tussen sim only en een abonnement?
Volgens mij zijn er veel goedkopere abonnementen dan hetgene dat ik heb, niet waar?
Een vriend zegt (die zegt wel meer) dat dit abonnement voordelig is en dat de andere providers bovendien vaak slecht bereik hebben.
Wat is hier van waar?
Ik vind het erg twijfelachtig.
Een boel vragen, hopelijk heeft iemand antwoorden en neemt iemand de moeite om mij hiermee te helpen!
Bij voorbaat dank.
Ik heb een vodafone abonnement van 12,50 (verder weet ik het niet, moet dit gespecificeerd worden wil u mijn vraag kunnen beantwoorden dan ga ik even graven).
Ik heb de afgelopen maanden nogal hoge kosten.
Het schijnt dat ik na een stuk of 30 smsjes en een minuut of 30 bellen al buiten mijn abonnement val.
Ben ik de enige die dit absurd vind?
Ik bel erg weinig en kort en sms af en toe, hooguit een keer of 2,3 per dag.
Toch kom ik per maand een euro of 40 bovenop mijn abonnement!
Ik heb even gekeken en ben een beetje in de war geraakt.
Wat is het verschil tussen sim only en een abonnement?
Volgens mij zijn er veel goedkopere abonnementen dan hetgene dat ik heb, niet waar?
Een vriend zegt (die zegt wel meer) dat dit abonnement voordelig is en dat de andere providers bovendien vaak slecht bereik hebben.
Wat is hier van waar?
Ik vind het erg twijfelachtig.
Een boel vragen, hopelijk heeft iemand antwoorden en neemt iemand de moeite om mij hiermee te helpen!
Bij voorbaat dank.