Hoge ping sinds een paar weken zeer irritant

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tsquare

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2012
Goedenavond allemaal,

Ik heb sinds een paar weken een gruwelijk irritant probleem met mijn netwerk.
Ik speel af en toe een paar games in de week en daarbij hoort: (League of Legends,Call of Duty 2 etc.)
en de laatste tijd wanneer we een betere router hebben gekregen van Ziggo heb ik in League of Legends bijv.. ging ik van 25 ping stabiel naar rare pieken waardoor ik soms gewoon 350 ping krijg en mijn hele spel onspeelbaar is en af en toe gewoon random stil sta in het spel wat zeer irritant is bij dat soort spellen waarbij je veel hoort te bewegen.
Ik heb Pando media booster al gedestaliniseerd .
speedtest geeft gewoon normale snelheid aan test resultaat staat hier onder.
http://www.speedtest.net/result/2652541230.png
ik heb een netalyzr test gedaan test resultaar staat hieronder.
http://n1.netalyzr.icsi.berkeley.edu/summary/id=43ca253f-7859-91315277-5d71-4731-87f4

wij hebben een nieuwe router geherinstalleerd gekregen omdat onze oude router de snelheden niet meer aankon.
zal iemand mij hier a.u.b zo snel mogelijk mee kunnen helpen want het is niet te doen om nu te gamen met een ping/ms van elke keer rond de 350.

hartelijk bedankt,

Tsquare.

Welke router heeft u?
Het zou kunnen dat u router de gaming snelheden ook niet aankan.
Dit kan ook alleen gebeuren als meer als 1 pc aanstaat, met een actieve internet verbinding (bijv. door µTorrent)

wij hebben altijd al draadloos internet gehad, maar wij hebben nooit problemen gehad met onze snelheid gehad wij hebben de nieuwe router gekregen omdat wij bij de vorige router wij onze snelheden niet bereikte waar we voor betaalden bij ziggo, en ik heb het probleem al als een mijn computer in het huis aanstaat.
en ik heb verder geen teamspeak,of skype of streams of wat dan ook aan staan alleen de game.

Draadloos kan zijn omdat je een nieuwe router hebt dat het draadloos niet geheel dezelfde instellingen heeft als de oude had. Zit persoonlijk te denken aan kanalen. Je hebt kanaal 1 t/m 11 en je het kan zo zijn (weet ik natuurlijk niet) dat je buren bijv. allemaal kanaal 11 hebben en jij ook. Dit kan storen daarom moet hem op een kanaal zetten die er niet dichtbij zit. Zitten je buren allemaal op 11 zet jij hem op 1 zo ver mogelijk ervan af.

Klinkt bekend die hoge pings, waarschijnlijk heb je inderdaad je kanaal nu op (default) staan en dat hebben je buren hoogstwaarschijnlijk ook.
met dit programma "inSSIDer" http://www.metageek.net/products/inssider/ kun je zien welke kanalen druk bezet zijn.
De gene waar de minste buren op zitten kun je pakken en dan nog eens testen of dit je ping verlaagt;)
Bij mij hielp dit in ieder geval heel veel.

succes!

ik heb dat progamma nog gebruikt, maar wij hebben een cisco epc3925 modemrouter dus het is een router en modem in een apparaat en ik zou niet weten hoe ik daar tussen de kanalen kan switchen.

De routers configuratie pagina kun je kanalen vinden.
1. Windows xp (ga naar uitvoeren typ daar cmd in ), windows vista/7/8 zoek naar cmd. Druk op enter
2. Typ hier in (ipconfig /all) en kijk wat je default gateway is.
3. Je default gateway zal waarschijnlijk beginnen met 192.168.
4. Typ dit in je webbrowser nu ben je op je routers configuratie pagina.

ja ik heb de kanalen al gevonden op de router/modem maar het helpt niet tijdens het gamen zelfde problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan