ik weet niet of ik juist zit met mijn bericht, het is de eerste keer dat ik hier iets post, maar ik zit met het volgende probleem, ik vind dat mijn internetverbinding verschrikkelijk traag is, om naar google te gaan en dingen te zoeken op google valt het allemaal nog mee, gemiddeld doet hij er 0.8 seconden over om iets te vinden, kan soms zelfs maar 0.02 seconden zijn ook hoor, maar ik vind dat het enorm lang duurt om een site te openen, soms duurt het zo lang dat ik een blad krijg met een gele driehoek dat om verbinding te maken het te lang duurde en dat ik mijn interntverbinding moet controleren ... nu heb ik een site ontdekt waar je je upload en download snelheid kan controleren, en ik ben ontzet !
dit is het resultaat :

ik heb het ondertussen al met een paar andere sites ook gecontroleerd en ik kom ieder keer op hetzelfde uit, of toch ongeveer, waar anderen dan weer downloadsnelheden halen van 100 keer zoveel ! ik heb een expressverbinding bij telenet, dat zou een snelle verbinding moeten zijn
ik heb gisteren een programma gebruikt dat beloofde om de verbinding te versnellen maar merk er eigenlijk niets van (advanced system care) ik heb dat gevonden via een vista help site, zo las ik daar ook dat ik enkele dingen moest veranderen in about:config, aangezien het een officiele vista site was en ik dit reeds las o p andere pc help forums dacht ik niet dat het erg was, dus veranderde ik 3 dingen in die about: config, namelijk network.http.pipelining van false naar true alsook network.http.proxy pipelining en dan pipelining maxrequest van 4 naar 8 en dan moest ik nog één iets bijvoegen nl
nglayout.initialpaint.delay en geef het als waarde mee 0
ik heb die test dan ook nog eens uitgevoerd voor het veiligste terwijl ik alles in about:config weer normaal zette, ... en toen waren die getallen nog minder
wat moet ik nu doen ? ligt dit aan mijn provider ? ik heb ook al eens getest met alle programma's die op de achtergrond mee draaien uit te schakelen, zoals secunia psi en netlog 24notifier, en ja , nog paar kleinigheden, maar dat maakt echt het verschil niet ! mijn laptop is amper 1 jaar oud, hij werd geleverd met vista home basic ...
heb wel al op andere sites gelezen dat de 0 van nglayout initialpaint delay zou mogen op 150 staan maar ja, dat was gewoon op een forum van pc gebruikers, ik wil liever 100% zeker zijn dat ik niets maar dan ook niets verkeerd doe ! HELP ... :shocked:
dit is het resultaat :

ik heb het ondertussen al met een paar andere sites ook gecontroleerd en ik kom ieder keer op hetzelfde uit, of toch ongeveer, waar anderen dan weer downloadsnelheden halen van 100 keer zoveel ! ik heb een expressverbinding bij telenet, dat zou een snelle verbinding moeten zijn

nglayout.initialpaint.delay en geef het als waarde mee 0
ik heb die test dan ook nog eens uitgevoerd voor het veiligste terwijl ik alles in about:config weer normaal zette, ... en toen waren die getallen nog minder

wat moet ik nu doen ? ligt dit aan mijn provider ? ik heb ook al eens getest met alle programma's die op de achtergrond mee draaien uit te schakelen, zoals secunia psi en netlog 24notifier, en ja , nog paar kleinigheden, maar dat maakt echt het verschil niet ! mijn laptop is amper 1 jaar oud, hij werd geleverd met vista home basic ...
heb wel al op andere sites gelezen dat de 0 van nglayout initialpaint delay zou mogen op 150 staan maar ja, dat was gewoon op een forum van pc gebruikers, ik wil liever 100% zeker zijn dat ik niets maar dan ook niets verkeerd doe ! HELP ... :shocked: