Hoge tempraturen

• Onderwerp starter Onderwerp starter WinME
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door ricardovw
niks mis mee.... die van mij wordt nog warmer en doet het perfect!!!
Met mijne wel, steeds blauwe schermen :D

Ook andere, maar de schermen lijken precies op elkaar.

Geplaatst door aaajeetee

jah, dat zijn ze allemaal :p maar het gaat om de (fout)melding(en) die erinstaan :)
Laat ik zeggen, de inhoud lijkt ook precies opelkaar :)

Ik wil niet vervelend doen, maar ik ben bang dat je Windows er opnieuw op moet zetten.:(
Zeker omdat je constant dezelfde blauwescherm krijgt.
Kan je mischien het exacte Stop nummer geven.
Mischien dat er nog wat op net over te vinden is..

Geplaatst door crash
Ik wil niet vervelend doen, maar ik ben bang dat je Windows er opnieuw op moet zetten.:(
Zeker omdat je constant dezelfde blauwescherm krijgt.
Kan je mischien het exacte Stop nummer geven.
Mischien dat er nog wat op net over te vinden is..
Ik formateer wel vaker maar ze blijven komen.

Bij de volgende zal ik je het stop nummer geven.

slecht

Nou kan ik het hel slecht lezen maar wat ik zie komt zeker niet door te hoge tempraturen.

Als jij windows opnieuw er op zet dan formateer je de hd eerst en dan???

Je zou moeten formateren, het liefst ook opnieuw een soort dan fdisd moeten draaien, hoe groot is de hd eigenlijk....

Ik denk eerder dat je hd gewoon aardig in de war is en daardoor genereren er elke keer fout meldingen.

groetjes jjw

hallo jjw, ff offtopic,
zie dat je dezelfde avatar als saldos gebruikt.
is misschien een beetje verwarrend

Klopt Franz.

jjw,
Zou je misschien een andere avatar kunnen gebruiken, want anders komen mensen in verwarring met ons.

Alvast bedankt voor je medewerking.

Re: slecht

Geplaatst door jjw
Nou kan ik het hel slecht lezen maar wat ik zie komt zeker niet door te hoge tempraturen.

Als jij windows opnieuw er op zet dan formateer je de hd eerst en dan???

Je zou moeten formateren, het liefst ook opnieuw een soort dan fdisd moeten draaien, hoe groot is de hd eigenlijk....

Ik denk eerder dat je hd gewoon aardig in de war is en daardoor genereren er elke keer fout meldingen.

groetjes jjw

Mijn HDD is 20 gig.

plaatjes....

Ik zal een ander plaatje gebruiken gaan, speciaal voor de mensen die er in verwaring door komen, de hdd is 20 gb groot, die formateer je en dan, doe je dan niets meer, je zou kunnen proberen eens een opnieuw een partitie aan te maken van die zelfde 20 gb, als je dat goed gedaan hetb zou je in theorie deze foutjes niet meer moeten krijgen.

succes jjw

Heeft iemand een tutorial voor me? Begrijp nix van fdisk namelijk (wel van Partition Magic maar die werkt niet in DOS).

Grzt Mike

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan