Hoi Olav,

Status
Niet open voor verdere reacties.

joanne

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2001
Goed dat ik je in deze draad even tegenkom.
IK wil een domeinnaam registreren/reserveren, doe er voorlopig nog niks mee, maar waar kan ik dat het beste doen?

Groetjes,
Joanne

Welke draad, ik denk dat je in die draad op "reageer op bericht" moet klikken.

right

Verdulleme, je hebt gelijk. Keek even niet goed.
Hoort eigenlijk in de draad over Banners.

Groet,
J.

de banners draad staat (onterecht) op slot... hier maar even verder denk ik zo...

Een domein naam registeren (parkeren) doe je bij een hoster die bij het sidn is aangesloten. Ik heb zelf goede ervaringen met deheeg, maar je kan even op webhosters.nl kijk ivm prijzen ed.

t.

Geplaatst door joanne
Goed dat ik je in deze draad even tegenkom.
IK wil een domeinnaam registreren/reserveren, doe er voorlopig nog niks mee, maar waar kan ik dat het beste doen?

Groetjes,
Joanne

Ik denk dat je onderhand van Teacher wel een goed antwoord heb gehad :) :thumb:"
Wat ik er verder nog over kan zeggen is dat het een rimboe van hosters is op het Internet, ze verschillen allemaal met wat ze aanbieden, de kosten, waar ze zitten etc.
Veel hosters bieden niet alleen een domeinnaam aan, maar een compleet pakket dus domeinnaam + webruimte. Kan soms wl eens handig zijn. Maar als jij voorlopig er niets mee wilt doen en alleen je domeinnaam veilig wilt stellen heb je dat weer niet nodig en betaal je weer voor iets wat je niet gebruikt. Dus wees zorgvuldig met het kiezen van waar je je domeinnaam wilt registreren. Soms kan het ook lonend zijn om eens contact op te nemen met je Internet provider. Bij veel providers krijg je al een x-aantal mb's webruimte, die kan gekoppeld worden aan een domeinnaam.

Groeten,
Olav

Geplaatst door teacher
Een domein naam registeren (parkeren) doe je bij een hoster die bij het sidn is aangesloten.
Of bij een reseller die voor jou het hele proces verzorgt.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan