hoi

Status
Niet open voor verdere reacties.

yavar

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2005
Berichten
214
hoi

ik weet niet of ik hier goed zit maar ik heb een vraag en het is heel erg blangrijk voor mij

ik wil graag een programma zodat ik b.v. tot een bepaalde tijd kan internetten en na een bepaalde tijd gaat de internet van zelf uit het wordt meestal gebruikt in bibiliotheken je betaalt en daarna ga je een half uur internetten en daarna gaat de internet vanzelf uit en dan moet je een wachtwoord invoeren dan kan je weer b.v. een half uur gaan internetten

dit is heel erg blangrijk voor mij
wie kan mij helpen ?
alvast bedankt !!
 
beetje raar antwoord vind ik will-well.
daar is niemand me geholpen.
 
Kijk mensen dit zijn geen antwoorden "helpmij" waardig.
Sorry. dit kan niet.
Geplaatst door yavar
hoi

ik weet niet of ik hier goed zit maar ik heb een vraag en het is heel erg blangrijk voor mij

ik wil graag een programma zodat ik b.v. tot een bepaalde tijd kan internetten en na een bepaalde tijd gaat de internet van zelf uit het wordt meestal gebruikt in bibiliotheken je betaalt en daarna ga je een half uur internetten en daarna gaat de internet vanzelf uit en dan moet je een wachtwoord invoeren dan kan je weer b.v. een half uur gaan internetten

dit is heel erg blangrijk voor mij
wie kan mij helpen ?
alvast bedankt !!

@ yavar, ik zou zulk prog niet kennen, maar als je misschien heel even, aan de bibliotecaris de vraag stelt, zal die je wel kunnen helpen hiermee. Anders even je provider raadplegen?
 
blijkbaar dode link zal wat verder zoeken heb toch niets te doen
 
Beste yavar,

Grappige antwoorden allemaal, :D
maar nu back to business,,,, lees dit even door en download Enuff PC .

Deze kan het ook voor je doen, lees het even door,,,, en vervolgens de download IProtectYou

Deze ziet er ook leuk uit, en vervolgens weer de download ModemLockDown moet erbij helaas wel vermelden dat het wel allemaal (ShareWare) is, voor een bepaalde bedrag kan je het wel aanschaffen, ik zou eerst wel de Download Trial uitproberen die ik je gegeven heb, en dan vervolgens je keuze maken,,,,

Wens je veel succes,,,,
 
Dacht te weten

Volgens mij moet je er een gratis kunnen downloaden bij KPN.

Eric.

P.S. Zag hem op een PC van een kennis.
 
er zullen wel freeware zijn maar dan is een beetje zoekwerk:D
 
Als je Sygate als firewall hebt hoef je niet een apart programmaatje te gebruiken. Je moet dan een zgn. Advanced rule aanmaken waarbinnen je alle verkeer blokt. Deze rule kun je schedulen op bepaalde dagen en tijden. Eenmaal ingesteld zet je een wachtwoord op de firewall-instellingen, zodat alleen jij er toegang toe hebt.:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan