Hollandsnieuwe internet?!?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

madjack32

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2011
Goedemiddag/ochtend/avond beste persoon,

Ik heb een (volgens mij) veel voorkomende vraag; Nl.: Hoe stel ik internet in van Hollandsnieuwe op mijn Samsung Star Wifive S5560?

Het probleem is dat de instellingen anders zijn dan die van een nieuwere telefoon, en de gegevens van de hollandsnieuwe site zijn verkeerd!

Tot zover heb ik dit in kunnen vullen:

Type drager: Pakketgegevens
Toegangsnaam: data.dataxs.mini
Verificatietype : Normaal
Gebruikersnaam : /
Wachtwoord : /
Protocol : HTTP
Proxyadres : /
Wachttijd (sec.) : 300

Geavanceerde instellingen >
Vast IP = uit
Vast DNS = uit
Transportklasse = Geabonneerd

Als iemand mij hiermee kan helpen, zou ik dat erg waarderen, en verbeter mij gerust als ik een van de bovenstaande opties fout heb ingesteld...

Mvg --Madjack32

Heb je de vraag al bij hollandsnieuwe gesteld? Zij hebben waarschijnlijk wel de juiste instellingen aangezien je toestel niet uniek is.

Heb je de vraag al bij hollandsnieuwe gesteld? Zij hebben waarschijnlijk wel de juiste instellingen aangezien je toestel niet uniek is.

Ik kreeg dezelfde codes...... maar is al een tijd geleden, dus kan ff opnieuw bellen, alleen na school, ben over een uurtje of 8 terug....

Ik weet niet of je dit toevallig fout hebt over getypt, maar de APN naam (toegangsnaam) moet data.dataxs.mobi zijn.

Ik weet niet of je dit toevallig fout hebt over getypt, maar de APN naam (toegangsnaam) moet data.dataxs.mobi zijn.

Oh idd fout overgetyped van m'n telefoon, maar het werkt niet echt, ook al betaal ik er voor:mad:.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan