@home account werkt niet(het is nu ziggo)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nicj56

Banned
Lid geworden
4 jan 2010
Ik kan mijn @home account niet sync met mijn outlook ik krijg een fout geen offline mappen enzovoorts.

oké mocht dit het niet doen kan je me dan nog verder helpen..??(want ik hou niet zo van doorlinken)

Of als je wilt weten welke ik gebruik is MS office oultook 2007.

Ik zit nu meer te denken aan thunderbird ofzoiets dat die misschien werken..?

Beide programma's kunnen werken met POP3 accounts zoals bij Ziggo worden gebruikt.
Maar je kunt zeker Thunderbird gebruiken als je daar meer vertrouwen in hebt.

Tijs.

Alleen kan ik geen mail ontvangen want het werkt niet op OULOOK het is Niet versleuteld of diverse

1. Je moet op het moment van ophalen op het netwerk van Ziggo aangesloten zijn. Je kunt (met de standaardinstellingen) geen mail ophalen als je via een andere provider verbonden bent. Ik denk dat dáár het probleem vandaan komt, als de POP3 server (voor inkomende mail) inderdaad op pop.ziggo.nl staat en als de SMTP server (voor uitgaande mail) inderdaad op smtp.ziggo.nl staat
hier staat vanaf pagina 6 de instellingen van Windows Mail, die op dezelfde manier worden ingesteld als op Outlook 2007
2. We kunnen hier niets doen zonder een duidelijke melding van:
a. Welke (fout-)melding je krijgt
b. Hoe de instellingen staan
c. Of je wel verbonden bent met het Ziggo netwerk

Nogmaals: Ik vermoed dat je niet met het Ziggo netwerk verbonden bent.

Tijs.

Dag tijs maar ik heb hem al in werking sinds een paar dagen..

Maar toch bedankt.

Graag nu even klikken op "Vraag is opgelost" in het vakje "Status van de vraag", iets verder naar beneden aan de rechterkant van deze webpagina.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan