@home biedt 4 maanden gratis internet aan bij dreiging verlies klant

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kenju

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2001
Berichten
796
Na sinds 1998 een trouwe klant te zijn gebleven van @home, ondanks de hoge prijs, hebben we vanaf heden besloten over te stappen naar Tiscali vanwege de mogelijkheid van een gelijkwaardige verbinding (enm waarschijnlijk in de praktijk nog sneller ook) voor €20,- per maand minder. Veel te laat waarschijnliojk, maar goed, beter laat dan nooit. Interessant is misschien het volgende. Een of twee daen nadat ik Essent had verwittigd dat ik wilde stoppen met hun internetservice, kreeg ik een telefoontje, waarbij me werd aangeboden om bij @home te blijven, in ruil voor 2 maanden gratis internet. Na een negatief antwoord van mijn kant, werden weer een dag later, 4 maanden gratis aangeboden. Ik besloot hierop toch nee te zeggen, omdat per ratio ik toch goedkoper uit ben bij Tiscali en . Ik heb verder niet gevraagd of het na die 4 maanden mij vrijstond alsnog over te stappen, aangezien ik er toch niet op in ging (zat ook nog met annuleringskosten bij Tiscali). Had ik misschien toch wel moeten doen, om een vollediger beeld ervan te krijgen, ondanks dat de intentie er niet was om er op in te gaan. Maar ik vond dit het wel waard om hier te vermelden (is dit laatste wel goed Nederlands??).
 
Tja, er is hevige concurentie natuurlijk dus dan willen ze nog wel eens wat doen. Goed dat je op het lange termijn bent blijven kijken...:thumb:
 
Grappig om te horen dat ze gewoon met aanbiedingen beginnen te gooien om je maar als klant te houden.
 
Dat is wel appart idd .


Maar ik ben wel nieuwschierig over welke twee verbindingen heb je het?

20 euro minder en gelijkwaardige aanbieding?
 
Ik had @home breedband, met 4000 kbit down (gaat naar de 5000) voor ongeveer €50, nu Tiscali Family (4096 kbit down) van €40, maar door een actie van vorige maand betaal ik maar €30.
 
Ik heb het even bekeken idd , vooral dat gratis bellen erbij . Helaaaaaaaas tiscali kan ik hier in het noorden niet aanvragen . Anders had ik zeker dat abbo met 6000 kbits genomen .:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan