@home breedband wordt duurder.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Smartguy

Meubilair
Lid geworden
13 jul 2001
Berichten
7.240
Tariefwijziging @Home Breedband
Geachte @Home Breedband abonnee,

[.....]


Met ingang van 1 april 2003 wordt het abonnementstarief van @Home Breedband € 47,95. Deze wijziging is nodig om de kwaliteit die u van ons gewend bent en waarvoor u met @Home Kabelinternet bewust gekozen heeft, te kunnen handhaven.

Ten opzichte van andere aanbieders blijft @Home Kabelinternet ondanks deze prijsstijging nog altijd de breedband internetprovider met de beste prijs/snelheids-verhouding van Nederland.


Met vriendelijke groet,

@Home Kabelinternet

:( Dat is 105 gulden per maand :(
 
Is al langer bekend....

Krijg nu wel het gevoel dat de mensen die de snelle verbindig hebben de snelheidwinst van de langzamere versie moet bekostigen
 
we hebben hier nu alwaysaccess
is ook een onderdeel van essent,
naar het schijnt krijgen wij aan het eind van het jaar ook die snelle verbinding.
maar wat ik ook begrepen heb, is dat essent diverse soorten internet wil aanbieden.
ik betaal nu 16 euro voor 10 kb/s
maar dan kan je kiezen bv 25 euro voor 25 kb/s
tot het allersnelste voor 48 euro per maand
en daar tussen komen dan nog een paar mogelijkheden, zodat de klant zelf kan bepalen hoe duur of snel hij wil internetten
 
Hebben jullie ook allemaal zo'n lage downloadsnelheid? Ik wel, ik heb @home breedband (500-1000kbs), maar in de praktijk kom ik nooit boven de 300 kb/s uit...
 
Ik heb over @home niks te klagen. Zit bijna nooit onder de 200 Kbyte/sec, maar over het algemeen tussen de 300 en 400 KByte/sec :)

Nico
 
moet je chello dan eens met @home vergelijken...betaal je 50 euro voor 1.4 kb/s (jah, dat had ik gisteren :()...
dan heb ik liever @home voor 200kb/s+ voor bijna dezelfde prijs :rolleyes:
 
Geplaatst door reul
Hebben jullie ook allemaal zo'n lage downloadsnelheid? Ik wel, ik heb @home breedband (500-1000kbs), maar in de praktijk kom ik nooit boven de 300 kb/s uit...
uhm...en dat noem jij traag? :confused:
 
hoi,

hier adsl van wanadoo voor 36 € met 3.3 MBPS downen,
meestal in realiteit tussen 280 en 350 bps, volume beperkt tot 15 gieg per maand.

from Belgium

de jean
 
Geplaatst door aaajeetee

uhm...en dat noem jij traag? :confused:
Ja, want andere @home gebruikers hebben min. 500 kb/s.. En op www.home.nl beloven ze een downloadsnelheid van 1-2 mb/s dus dan vind ik dat traag...
 
Geplaatst door de jean
hoi,

hier adsl van wanadoo voor 36 € met 3.3 MBPS downen,
meestal in realiteit tussen 280 en 350 bps, volume beperkt tot 15 gieg per maand.

from Belgium

de jean

ehhh 350 bps ???????
Da's 44 bytes per seconde oftewel 2 kilobyte per minuut ?

Daaaaa's traag :D :D :D :D

(neem aan dat je 350 kbps bedoelt ;) )

Nico
 
Geplaatst door reul

Ja, want andere @home gebruikers hebben min. 500 kb/s.. En op www.home.nl beloven ze een downloadsnelheid van 1-2 mb/s dus dan vind ik dat traag...
1-2 mb/s? ik meende toch echt dat dat 1-2 mbit was...maar ik kan ut fout hebben hoor :D
 
Ahzo, dat verklaart een heleboel... Ik schaam me diep dat ik niet goed heb gelezen.
 
@Home stelt prijsverhoging uit na kritiek
Zaterdag, 03:19 uur - @Home heeft zijn prijsverhoging voor kabelinternet uitgesteld nadat bleek dat veel abonnees niet tijdig van het voornemen op de hoogte waren gesteld.

Bron: http://www.webwereld.nl/nieuws/14385.phtml

(wordt nu 10 april, dat scheelt...)
 
Geplaatst door gezina
[B
(wordt nu 10 april, dat scheelt...) [/B]

Ja wat een onzin stel het dan een maand uit zou ik zeggen........ Ik vind het zowieso een belachelijke verhoging...... @home basis blijft hetzelfde maar wel meer snelheid en wij moeten daarvoor boeten door 3 euro meer te dokken.....


Prijsverhoging @Home Breedband (2e bericht)


Geachte @Home Breedband abonnee,

U heeft van ons het bericht ontvangen over de prijsverhoging van uw abonnement per 1 april 2003. In de Algemene Voorwaarden hebben wij met u afgesproken u over prijsverhogingen 1 maand voor de ingang van de prijsverhoging te informeren. Een groot aantal van onze abonnees heeft dit bericht niet tijdig ontvangen. Wij erkennen onze tekortkoming in dezen en hebben daarom besloten de prijsverhoging in te laten gaan per 10 april 2003.

Vanwege de geautomatiseerde incasso van het abonnementsgeld wordt in april een bedrag van 47,95 EURO in rekening gebracht. Op de factuur van mei wordt 1 EURO gecrediteerd (1/3 deel van de verhoging van 3 EURO).

Wij vertrouwen erop u hiermee volgens afspraak te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

@Home Kabelinternet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan