@ Home budget wie ervaring ermee?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Al Capino

Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2003
Berichten
110
Wie heeft ervaring met @home budget?

Ik wil graag weten of hun modem/router ook een firewall heeft en vooral hoe de snelheid bevalt. (hoeveel Kb.? gemiddelt ongeveer?)

Ik weet dat je niet exacte getallen kan geven over snelheid wegens drukte op www en drukte server etc.
 
Half breedband internet

Zelf heb ik @Home breedband maar ik weet uit ervaring dat mensen spijt krijgen van hun beslissing om een budget verbinding te nemen.

@Home is vergeleken met andere Kabel providers een van de betere (zo niet de beste)

Het is daarom niet denkbeeldig dat de door @Home opgegeven bandbreedte ook in de praktijk gehaald zal worden.

Het prijsverschil tussen Budget en breedband is te gering om het enorme verschil in bandbreedte te rechtvaardigen.

Met Breedband haal ik gemiddeld 375 KB/s Downstream (is 3 Mb/s voor de ADSL 'ers onder ons) maar zeker s'avonds ga ik daar ruim overheen. :)

Maar aan de andere kant, als je slechts snel wil surfen dan heb je natuurlijk genoeg aan de budget variant. :)

Indien je grote download plannen hebt (Muziek, films, software etc.) dan raad ik je echt aan om voor de breedband optie te kiezen.

De modem van @home (ik heb de Com 21) heeft geen firewall aan boord daar zul je dus zelf voor moeten zorgen.


Mvg.
 
Het verschil in geld is aanzienlijk, 20 Euro minder
Verder ben ik het wel eens met Tron

Ik had eerst ook breedband van @Home en ben sinds 1 week overgestapt op het @Home basis en dat bevalt me tot nu toe heel goed. Met paginas zoeken lijkt die sneller maar niet met de plaatjes enzo wat erop de site staat maar dat scheelt niet veel.
Downloaden gaat beduidend langzamer.

In onderstaande tekst wordt uitgelegd wat de verschillen zijn tussen @Home Budget of @Home Basis en @Home Breedband en welke voorwaarden er zijn om over te stappen.

Bedenk u echter wel dat @Home Budget en @Home Basis op volgende punten afwijkt van @Home Breedband:

1a. @Home Budget haalt een snelheid tot 64 kbits/s. Dit is ruim voldoende om relaxed te kunnen internetten.
Voor een overzicht van de verschillen tussen @Home Budget en @Home Breedband klikt u hier.

1b. @Home Basis haalt een snelheid tot 312 kbits/s. Dit is meer dan voldoende om relaxed te kunnen internetten en om zo nu en dan grotere bestanden te downloaden. Wil je echter regelmatig grote bestanden, muziek en / of films downloaden dan is @Home Breedband de beste keuze.

Wat zijn de abonnementskosten indien ik overstap van Breedband naar @Home Budget of @Home Basis.

De abonnementskosten voor @Home Budget bedragen 17,95 euro per maand.
De abonnementskosten voor @Home Basis bedragen 29,95 euro per maand.
De abonnementskosten voor @Home Breedband bedragen 47.95 euro per maand
 
@Home

:D ik wil natuurlijk niemand een abonnement aansmeren maar ik wil wel nog eens even benadrukken dat je met een @Home breedband verbinding je maandelijkse abonnements kosten er in 1 dag uit hebt, indien je een liefhebber bent van Muziek, films en "gratis" dure software.

Daarbij kent @Home ook een fair user policy maar met mijn gemiddelde download van 1,5 GBt per dag heb ik nog nooit een waarschuwing ontvangen. :D

Kortom kies voor het abonnement dat bij je past. (zoals Wipneus al aangaf)

Mvg.

Ps.: ik wist niet dat er een nog goedkoper abonnement dan Basis bestond. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan