home cinema boxen aansluiten op pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.

marjanjansen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2008
we hebben een dvd met home cinema over, 1 subwoofer, 2 grote en 6 kleine boxen, nu vraag ik me af ; kan ik die grote box/ boxen ook op de computer aansluiten , dan klinkt muziek vast echt geweldig
is dit mogelijk, en zo ja hoe? groeten marjan

Welkom op Helpmij!

Die aansluiting moet zeker kunnen.
Als het goed is zit er een tulp aansluiting op je woofer of je versterker. Zo'n aansluiting met een rood rond gat en een wit rond gat naast elkaar. Waarschijnlijk met een L en een R erbij. Daar kan je zo'n 'mini-jack to tulp' kabel insteken, waarvan je vervolgens de hoofdtelefoonaansluiting (de mini-jack) zo in je computer kan doen! :)

Een simpele opslossing.

Laatst bewerkt:
In de winkels is die kabel denk ik beter bekend als een "AUX-kabel"

Jelly probeerde je er een plaatje van mee te geven maar die schijnt niet te werken.
Zo zien ze er ongeveer uit:
Acc_Cable.GIF

badankt voor jullie snelle antwoord,
aan de subwoofer zitten geen aansluitingen voor tulpstekkers enkel 1 aansluiting voor de dvd( zo n stekker met 8 pinnetjes)en andere voor de boxjes
aan de dvd zelf zitten wel o.a een rode en witte opening voor tulpstekkertjes ,
wat nu, groeten marjan

Als er bij die rode/witte aansluiting een kreet staat als bijv. "Line-IN" of "Aux IN" , maar in ieder geval iets met "IN" , dan kun je de PC daar op aansluiten met het getoonde kabeltje.... staat daar echter iets met "OUT" dan wordt het wat moeilijker zoniet onmogelijk.....

In de winkels is die kabel denk ik beter bekend als een "AUX-kabel"
Dankje, dat lijkt me een betere naam ja. ;)
Jelly probeerde je er een plaatje van mee te geven maar die schijnt niet te werken. Zo zien ze er ongeveer uit: [plaatje]

Hmmm, bij mij werkt 'ie wel (Firefox). Misschien komt het door de spaties in de link. Maar het plaatje was ongeveer hetzelfde als die afbeelding. :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan