Home Cinema op TV

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sillycious

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2005
Stel, ik heb een Samsung LCD TV met 2 x HDMI aansluitingen en ik wil een home cinema set (Philips Home Cinema Systeem DVD/DivX USB/HDMI HTS3164) erop aansluiten maar juist om het geluid tijdens normale TV uizendingen ook in dolby surround te kunnen beluisteren en ook om de games en muziek van mijn Playstation 3 te verrijken, is dit mogelijk? En wat betekent AUX?

Ik heb nl die Home cinema set nu wel besteld, maar ga nu sterk twijfelen of het geheel wel zou werken, en het is me juist te doen om 5.1 te horen tijdens normale tv-uitzendingen. En natuurlijk op mijn PS3.

Kan iemand mij raad geven?

Alvast bedankt voor meedenken!

de tv zend niet uit in dolby suround hier voor kan je een virtueele geluids modus gebruiken.
aux beteken externe bron.
je kan je dvd speler gewoon aansluiten op hdmi minst deze aan wezig is op de dvd speler.
het zelfde kan je doen voor je playstation 3.
ik raad je wel aan om niet die prul kabels te gebruiken die bij de aldi werden verkocht.
op deze zit en enorme ruis en krijg je nog alerlij bij geluiden dit heb ik zelf al ondervonden.
als je goed geluid wil geef dan wat meer uit voor een better rijker geluid door een kabel,
met shielding te gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan