Home cinema Samsung HT0C6500, hoe Netflix te installeren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Loek46

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2009
Besturingssysteem
windows 10 pro
Ik heb de Samsung Ht-C6500 Home cinema met draadloze internet voorziening. ( van 2010 )

Ik wil bij de apps toevoegen Netflix om Betaal TV te kunnen ontvangen.

Echter ik kan lijkt het alleen apps toevoegen uit het pakket van Samsung., en daar staat Netflix niet bij. :(

Is dit op een of andere wijze toch mogelijk?

Anders zou ik via mijn gewone Samsung LCD TV Le 32 R8 ( van 2010, geen smart TV ) moeten proberen via een soort adapter deze om te turnen naar smart TV. En op die manier Netflix te kunnen krijgen. Maar kan dit ??

Dank Loek.

Even los van het feit dat ik je vraag omtrent een adapter op dit moment even niet kan beantwoorden, meende ik toch te moeten reageren.
Ik heb nagenoeg dezelfde surround set (HT-D6500) en ook bij mij staat Netflix er niet bij. Reden dat ik reageer op je vraag is het feit dat ik daarnaast ook een Samsung Smart TV heb en het vreemde is nu dat daar wél Netflix bij staat. Ik heb zojuist de software van de HT-6500 online geupdate, maar dat mocht niet baten.
Misschien is het handig om morgen even de klantenservice van Samsung te bellen en te vragen waarom op een Smart TV wél de Netflix app te kiezen is, maar op de Cinemaset niet.

Even los van het feit dat ik je vraag omtrent een adapter op dit moment even niet kan beantwoorden, meende ik toch te moeten reageren.
Ik heb nagenoeg dezelfde surround set (HT-D6500) en ook bij mij staat Netflix er niet bij. Reden dat ik reageer op je vraag is het feit dat ik daarnaast ook een Samsung Smart TV heb en het vreemde is nu dat daar wél Netflix bij staat. Ik heb zojuist de software van de HT-6500 online geupdate, maar dat mocht niet baten.
Misschien is het handig om morgen even de klantenservice van Samsung te bellen en te vragen waarom op een Smart TV wél de Netflix app te kiezen is, maar op de Cinemaset niet.

Dank, Ik heb inmiddels mijn laptop via HDMI aangesloten op mijn gewone TV ( Geen smart Tv) en kan dus gewoon Netflix draaien, gaat prima. Ik heb indertijd Samsung ook gebeld over de app Uitzending gemist , en werd door hen het bos ingestuurd. Ik denk dat Samsung geen zin heeft oudere Home cinema toestellen nog van app,s te voorzien. Samsung laat het wel vaker afweten wat betreft service. Groet, Loek.

Ik heb het een maand of wat geleden ook al eens in een topic 'geroepen' en helaas bewijst dit topic dat ik misschien er helemaal nog niet zo ver naast zat met mijn bewering(en). Ik 'riep' daar:

Samsung maakt (imho) verrekt goede hardware, maar op het gebied van de software is 't het vaak 'net' niet en laten ze best wel veel steekjes vallen.

En terwijl ik dit typ schoot mij ook te binnen in wat voor soort topic ik dat beweerde : dat ging over het telefoontooltje "Kies" van Samsung. In het begin hier thuis vaak gebruikt, maar helaas téveel haperingen, vastlopertjes en andere eigenaardigheden.

Is niet specifiek een Samsung kwaal...

Heb hier een Sony Smart TV (geen Android), en kan ook daar niets anders mee doen op internet dan hetgene Sony toelaat...
Zo kon je er eerst prima mee op b.v. Youtube, maar ook die ondersteunnig is gewoon vervallen. Terwijl het prominent voor op de TV staat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan