Home cinema set Samsung ht-bd 1220

Status
Niet open voor verdere reacties.

chiel

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Hallo,
Ik heb een Samsung lcd tv en een home cinema set ook van Samsung.
Hoe krijg ik nu het geluid van de tv ook uit de luidsprekers van de hc set????
Heb een HDMI kabel aangesloten maar dan komt er geen tv geluid uit de speakers.
Heb kabels aangesloten van audio in en out maar geen geluid.
Wie heeft een begrijpelijke oplossing???????

Bij voorbaat dank.

Goedemorgen,

Misschien is het even makkelijk om je type tv te vermelden dan kan ik even in de gebruiksaanwijzing kijken welke aansluitingen je hebt.

Samsung

Goedemorgen,

Misschien is het even makkelijk om je type tv te vermelden dan kan ik even in de gebruiksaanwijzing kijken welke aansluitingen je hebt.

Het gaat om een LCD TV van Samsung de LE 40B652

Hoi,

Even geduld aub duurt een beetje lang het downloaden van

Het wil niet echt lukken het downloaden maar bij specificaties zie digital audio aansluiting op de achterkant is dat soms een uitgang want hdmi zal wel ingangen zijn heb je wel een gebruiksaanwijzing dan zou je dit even kunnen bekijken
klopt je kan het dus met de digital audio maar er zit ook een audio out op gezien je manual punt 8 en 10
als je achterkant er zo uit ziet als bijlage

Bijlagen

• Samsung.PNG
    Samsung.PNG
    76,1 KB · Weergaven: 125
Laatst bewerkt:
Hoi,

Even geduld aub duurt een beetje lang het downloaden van

Het wil niet echt lukken het downloaden maar bij specificaties zie digital audio aansluiting op de achterkant is dat soms een uitgang want hdmi zal wel ingangen zijn heb je wel een gebruiksaanwijzing dan zou je dit even kunnen bekijken
klopt je kan het dus met de digital audio maar er zit ook een audio out op gezien je manual punt 8 en 10
Ja dat klopt er zitten wel 4 hdmi aansluitingen op de tv ,heb ze allemaal geprobeerd maar het geluid van de tv komt niet uit de boxen van de home cinema set.
Heb ook met tulp kabel geprobeerd via audio out en de set op aux gezet maar nog geen resultaat.

Hoi,

Dat met die tulp zal moeten werken alleen zal je in je menu denk ik dit moeten toewijzen misschien is dit een optie zie bijlage en welke home cinema set heb je?

Bijlagen

• Samsung 2.PNG
    Samsung 2.PNG
    49 KB · Weergaven: 90
Hoi,

Dat met die tulp zal moeten werken alleen zal je in je menu denk ik dit moeten toewijzen misschien is dit een optie zie bijlage en welke home cinema set heb je?

Een Samsung HT-BD 1220

Hoi,

Had je vorige antwoord nog geprobeerd ?\en anders met optical audio kabeltje proberen

Laatst bewerkt:
Hoi,

Oke, lastig he zo maar ik lees wel af het wel of niet gelukt is althans dat hoop ik.

Hoi,

Fijn om te lezen, en veel kijk en luister plezier:thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan