Home Cinema werkt niet met HDMI.

Status
Niet open voor verdere reacties.

snaggyheadshot

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2011
Wanneer mijn laptop is aangesloten op de Televisie met een HDMI kabel , werkt het geluid gewoon , maar zodra ik de " TV " button klik zou die normaal gesproken het geluid van de TV moeten afspelen , maar dit doet die dus niet met mijn laptop, is er een mogelijkheid om het geluid alsnog af te spelen via de Home Cinema?

verplaatst naar een geschiktere sectie

Dus je hebt én een HomeCinema én een laptop aan je TV hangen?
Je laptop aan je TV doet het wel, maar als je normaal TV kijkt heb je geen geluid via Homecinema?

Klopt, laptop aangesloten via HDMI. Of moet ik soms de laptop óók nog eens aan de home cinema aansluiten?

es kijken, normaalweg is het zo dat je de HomeCinema op de TV aansluit, en op de HomeCinema verder alle randapparatuur, in dit geval dus ook je laptop.

Of zowel je laptop als home-cinema op de tv aansluiten en dus twee kanalen gebruiken op de TV.

En wat voor kabel heb je ( meestal ) nodig om je laptop aan te sluiten op de home cinema?

Als je nog een HDMI ingang over hebt een HDMIkabel ;)

Ik heb op me laptop maar één HDMI aansluiting, maar als ik die aansluit op de home cinema, kan ik dat dan ook afspelen op de TV?

Als je Home-cinema een HDMI uitgang heeft om naar de TV te doen en een HDMI ingang, zou het moeten kunnen.

Bedankt voor alle informatie! Ik heb nog één laatste vraag, moet de aansluiting van de Home-Cinema naar de TV persé HDMI zijn? Want hij is nu ook aangesloten maar dan niet via HDMI.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan