marcelklip
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 2 jan 2005
- Berichten
- 1.010
Hallo
Mijn @home modem is vast gelopen althans dat zeggen ze bij @home.
Ik had plotseling geen internet en telefoon meer dus ik heb de @home helpdesk gebeld. En daar zeiden ze dat ik men stekker van de modem er even 10 minuten uit moet laten. Nu heb ik dat gedaan maar hij werkt nog niet.
Ze kunnen een monteur bellen maar dat duurt nog tot volgende week woensdag voor dat hij er is. en ik moet dan flink betalen.
wie weet hoe ik die modem weer aan de gang krijg.
Mijn @home modem is vast gelopen althans dat zeggen ze bij @home.
Ik had plotseling geen internet en telefoon meer dus ik heb de @home helpdesk gebeld. En daar zeiden ze dat ik men stekker van de modem er even 10 minuten uit moet laten. Nu heb ik dat gedaan maar hij werkt nog niet.
Ze kunnen een monteur bellen maar dat duurt nog tot volgende week woensdag voor dat hij er is. en ik moet dan flink betalen.
wie weet hoe ik die modem weer aan de gang krijg.