home.php 2 verschillende lay-outs

Status
Niet open voor verdere reacties.

afcamaurice

Gebruiker
Lid geworden
21 jun 2007
Hoe is het mogelijk dat ik 1 home.php heb geplaatst er 2 soorten lay-outs inkomen.
Wanneer de website komt wordt home.php automatisch geladen (diegene die ik niet heb geupload (want daar is het balkje niet groen) en als ik dan naar een 'verkeerde' pagina ga dan krijg ik de goede home (wat ik heb ingesteld, maar dit keer dus met groen balkje).

Iemand enig idee over dit - voor mij - raadselachtige homebestandje.

Paar keer F5 drukken = cache leegmaken.
Temp internetfiles leegmaken.

Is het een script?
dan in je html (bron) code kijken wat er niet goed is.
Eventueel je php script (includes) nalopen.

:cool:

Bedankt voor je reactie, maar ik ging ff een error page toevoegen (omdat ik merkte dat er sommige dingen helemaal een foutmelding gaven (cannot find en dat soort dingen) en toen heb ik om dat te testen weer de site geopend en hij is nu weer normaal. Toch bedankt voor je tip ;)

Bedankt voor je reactie, maar ik ging ff een error page toevoegen (omdat ik merkte dat er sommige dingen helemaal een foutmelding gaven (cannot find en dat soort dingen) en toen heb ik om dat te testen weer de site geopend en hij is nu weer normaal. Toch bedankt voor je tip ;)

gebruik een stukje javascript om de pagina te vernieuwen;) dit is het stukje script

echo"<script>parent.naampagina.location.reload();</script>";

Ik heb eventuweel ook een code voor jou daar maak ik gebruiken van verschillende kleuren misschien kun je het aan passen en dan je layout van maken;) maar laat maar weten als je dat wilt hebben suc6 er mee;)

Wat doet dat stukje code dan precies qua refreshen?

En wat bedoel je met dat laatste stuk over die code. Wat kan je met die code dan laten gebeuren?

Wat doet dat stukje code dan precies qua refreshen?

En wat bedoel je met dat laatste stuk over die code. Wat kan je met die code dan laten gebeuren?

sorry maar ik ben er een tijdje niet geweest met deze code kun je verschillende kleuren op een pagia veranderen. Het zou met enige veranderingen ook wel layout's kunnen veranderen denk ik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan