pvandepeut
Gebruiker
- Lid geworden
- 1 jul 2008
hey ik heb een windows home server besturingsysteem (dat is windows 2003 met een paar extra functies. nu draai ik die al een aantal maanden hier maar nu komt hij heel de tijd in een actievatie loop.
dat betekend.
1- windows start op
2- ik melg me aan
3- ik krijg een melding dat ik mijn windows eerst moet actieveren.
4- ik klik op activeer nu.
5- ik krijg de melding uw windows is al geactiveerd
6- ik klik op oke en mijn pc meld weer af.
7- ik meld me dus weer aan en het gezijk beging weer vanaf punt 3.
ik heb al met mycrosoft gebeld maar die weigeren enige ondersteuning vanwege het fijt dat ik die software gratis van hun heb mogen downloaden omdat ik betatester ben. nu is dat systeem al lang op de markt gebracht dus het zou juist moeten werken.
helaas heb ik nog voor best beel gig aan bestandenden op die server staan die ik er graag af zou willen hebben. kan iemand mij hiermee helpen. (mag van mij op een niet legale weg het is namelijk toch om weer ff mijn bestanden terug zien te krijgen)
dat betekend.
1- windows start op
2- ik melg me aan
3- ik krijg een melding dat ik mijn windows eerst moet actieveren.
4- ik klik op activeer nu.
5- ik krijg de melding uw windows is al geactiveerd
6- ik klik op oke en mijn pc meld weer af.
7- ik meld me dus weer aan en het gezijk beging weer vanaf punt 3.
ik heb al met mycrosoft gebeld maar die weigeren enige ondersteuning vanwege het fijt dat ik die software gratis van hun heb mogen downloaden omdat ik betatester ben. nu is dat systeem al lang op de markt gebracht dus het zou juist moeten werken.
helaas heb ik nog voor best beel gig aan bestandenden op die server staan die ik er graag af zou willen hebben. kan iemand mij hiermee helpen. (mag van mij op een niet legale weg het is namelijk toch om weer ff mijn bestanden terug zien te krijgen)