@home website vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

kreemers

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2000
hallo, ik heb bij @home een website staan -welke gemaakt is via publisher 2003 - nu zie ik dat je er een teller op kan zetten, maar dan moet je een stukje html op de page plaatsen. maar hoe krijg ik mijn start pagina in html te zien zodat ik deze teller er op kan zetten
of een andere teller, maakt me niet zoveel uit als deze er maar op kan.
de site is http://members.home.nl/kreemrs

ik wil hem rechtsonderin hebben.
ps - snap weinig toch niks van deze codes. dus wat dan de code is om deze rechtsonderin te krijgen is voor mij een raadsel.

Op de pagina van 2home kun je dacht ik ook een teller toevoegen.
Jouw link klopt niet volgens mij ben je een e vergeten.

idd ben ik een E vergeten

http://members.home.nl/kreemers

en ik weet dat je via @home een teller op je site kan zetten, maar daarom stelde ik de vraag hier ook HOE.

want je moet een stukje html code plaatsen.
maar hoe krijg ik mijn site in html te zien ??
deze is gemaakt in publisher 2003

en ik wil de teller dan rechtsonder in hebben een gewone duidelijk zwart/wit teller.

Ik dacht dat je bij athome een stukje html code te zien krijgt.
dit kopieer je en dan ga je naar de eerste pagina van je publischer website.
Daar ga je naar invoegen en dan naar html object invoegen.
dan een beetje schiuven met het vakje wat je dan krijgt totdat het voor jou goed staat.
Opslaan en uploaden naar je website en gereed ben je.

als je btw je html-code niet weet, ga dan naar je site met IE en klik op de rechter-muisknop naar 'bron weergeven', dan krijg je je code in htm(l)-formaat. Voeg de code van de teller op de plek toe, die voor jou van belang is, en sla hem op met de extensie htm(l). (geef dezelfde naam, als de pagina op jouw website!!)

Kopieër het bestand en zet hem in homedrive. Dan schrijft hij hem over, en heb je hem als het goed is aangepast, mét teller.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan