@home ****

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ralfonso

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2003
Beste Experts,

Ik heb sinds een tijdje @home, maar ik kan een server met ip adres 216.127.78.59 niet bereiken. Voor de rest kan ik alles openen.
En daar staan sites op die ik gemaakt hem en moet aanpassen en dat lukt nu niet. Via FTP kom ik er ook niet op.
Maar het dommen is dat een vriend van mij 5 km van mij vandaan woont en die kan de sites op die server wel met @home zien? Vreemd vreemd vreemd.

Nu weet ik dat er meer mensen zijn met dit probleem. Alleen weten ze er bij @home geen oplossing voor te geven.

Heeft er iemand een idee wat het kan zijn?

Alvast bedankt,

RAlfonso

Kun je de site wel 'normaal' bereiken?

Werkt een PING naar het IP adres wel?

Heb het probleem met updaten van een website ook gehad omdat ik een proxy-server op mijn PC draaide. Bij uistschakelen kon ik toen probleemloos de site uploaden.
Ook een router zou eventueel de oorzaak kunnen zijn. Maar die laten FTP normaal gesproken wel door.

Proxy van @home moet je sowiezo sinds een paar maanden al niet meer gebruiken, alhoewel nog steeds door de orginele installatie software wordt aangezet.

Hoi Helpmij-ers,

Bedankt voor jullie reactie, maar ik heb het probleem nog niet kunnen oplossen.

Even een kort reactie op jullie suggesties:

- Ik kan zowel de sites niet bekijken als via ftp op de server.
- Ook heb ik (nog) geen router en een ping naar het adres werkt ook niet.
- De proxy server staat bij de laatste installaties van @home ook uit ( bij mij tenmenste)
- Firewall heb ik ook al uitgezet

Ik heb ook even @home gebeld en zij denken dat het een dns probleem is en laten het nakijken door de afdeling netwerken. Ik houd jullie wel op de hoogte als daar iets uitkomt.

Maar mocht iemand een geniale oplossing hebben dan hoor ik het graag.

Ciao

Ralfonso

PS als ik hier rechts op een icoontje klik krijg ik ook een fout melding!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan