@home

Status
Niet open voor verdere reacties.

plloke

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2002
Berichten
126
ik heb sinds kort een andere internet provider, telfort, had daarvoor @home.
het probleem is nu , dat ik geen post meer kan ontvangen van @home, ook niet via de webmail, als ik daar mijn wachtworde en gebruikernaam invoer, dan doet ie het niet.
mijn internet abonement van @home loopt op 1 januarie af.
is er een manier om toch mail te ontvangen via telfort?

alvast bedankt voor de genome moeite, en tot gauw:thumb:
 
Als het via webmail [gebruikersnaam zonder @home.nl ingeven] ook niet lukt, lijkt het er ernstig op dat @home, iets eerder dan gepland, de "stekker" eruit getrokken heeft.... [oftewel je account gecancelled]. Daaraan kun je [behalve klagen bij de helpdesk] verder niets doen...
 
het rare is , dat ze in een email
Vanaf de bovengenoemde einddatum kunt u gebruik blijven maken van een
gratis 64Kbit/s Internet verbinding omdat u gebruik blijft maken van uw
Telefonie abonnement van @Home.

Ook blijft het hoofdemailadres djman@home.nl actief.

ik begrijp dus dat ik wl kan inloggen via een utp kabel op de modem van @home
 
In dat geval zou je je email via telfort moeten kunnen bereiken... maak in Outlook een account aan met als popserver mail.home.nl en als smtp server...: de smtp server van telfort... username en password van @home gebruiken.....

Maar het blijft vreemd dat je via webmail geen toegang krijgt.....
 
krijg hetzelfde bericht terug . gebruikersnaam en wachtwoord verkeert.
meschien is het wel een storing bij home
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan