homecinemaset

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeffreyvs

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 jun 2008
Hallo iedereen

ik heb een homecinemaset van medion alleen de dvd speler is net buiten garantie kapot gegaan. Daarom heb ik een redelijk goedkope dvd-speler gekocht met 5.1 aansluiting erop als vervanging. Nou blijkt dus dat de kabels van mijn luidsprekers en woofer koperdraadaansluiting is (of hoe het ook mag heten) en mijn dvd speler iets van tulpstekkers of japanse plugs is. Zou iemand mij misschien kunnen uitleggen of een manier kunnen vertellen hoe ik mijn boxen en dvd speler toch als een homecinema set kan gebruiken.

alvast bedankt

5.1 geluid uit de DVD-speler halen lukt alleen via de 'digital out' tulp aansluiting. Als de Medion geen 'digital in' tulp aansluiting heeft, wordt het lastig. Welke apparaten zijn het precies(model/type)?

uh modellen moet ik nog even uitzoeken. Maar het punt is als er 5.1 tulp uitgangen op de dvd speler zitten en de kabels van de boxen zijn koperdraden kan het dan werken ?

Niet op die manier.. Maar misschien anders, als de Home cinemaset een extra (aux) ingang heeft. En digitaal alleen zoals ik hierboven schreef. Maar wat er precies kan weet ik pas als je de namen en types geeft..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan