HomeGroup Wachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

bvanleeuwen254

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2008
Een goedeavond,

Ik heb vandaag de laatste computer van Windows Vista naar Windows 7 geupgraded. En nu ben ik bezig met de Homegroup in te stellen wat tot nu toe nog steeds goed gaat. Wat ik alleen wil is dat hij om een Gebruikersnaam en Wachtwoord vraagt als je vanuit de Verkenner -> Thuisgroep -> Gebruikersnaam vraagt. Want ik vind het nou niet zo nodig dat iedereen zomaar in mijn documenten kan gaan bladeren, en dat vinden mijn huisgenoten ook niet.

Ik heb al lopen te Googlen, maar ik kan niets vinden. Delen met wachtwoord staat wel al aan.

Alvast bedankt,

Bob

Hoi,

Daar hebben ze het alleen over het wachtwoord dat je nodig hebt om een computer lid te laten worden van je thuisgroep. Wat ik graag wil hebben is dat als je via de thuisgroep op een andere computer de Documenten aanklikt die op mijn eigen computer staan, dat je eerst een Gebruikersnaam en Wachtwoord moet invullen.

Bob

Binnen HomeGroup niet mogelijk dacht ik, als ik me goed herinner kan het met externe software, zal straks eens ff zoeken.

Jammer, ik heb zelf net ook gezocht, maar ik kan het niet vinden, als je het toevallig wel kan vinden ben ik je heel erg dank baar.

Nee heb het niet gevonden, maar je zou specifieke mappen ook kunnen versleutelen met EFS (Windows 7 Professional, Enterprise and Ultimate editions).
Er is ook zat andere encryptiesoftware te vinden, truecrypt b.v.

Hallo,

Zelf ben ik op vakantie geweest, sorry dat ik vergeten was het te melden :$.

Ik zal gaan kijken naar truecrypt, ik denk wel dat dat voorlkaar moet krijgen wat ik wil :)

Bedankt voor je reacties, e.d. ;)

Bob

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan