homepage bij @home

Status
Niet open voor verdere reacties.

kreemers

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2000
hallo,
ik heb zogoed als ik kan een website gemaakt met publisher 2003 op een windows xp computer.
met veel moeite heb ik die op de webspace van @home kunnen plaatsen - zonder ws_ftp progr. ( op de een of andere manier is hun uitleg mij nog te ingewikkeld) bij hun helppage krijg ik het niet voor elkaar wat ik nu eigenlijk wil gaan doen.
een update maken. - ik had in publisher de page geupdate en opgeslagen. gekopieerd naar de map op webspace bij @home, maar het lukt me gewoon niet om dit voor elkaar te krijgen.
wie o wie kan mij een duidelijke stappenplan sturen - zoals men dat doet in een boek voor dummies ( met voorbeeld vensters) u zou mij daar een heel groot plezier mee doen.
via dit stappen plan zie hopelijk ook gelijk wat ik fout doe.

alvast hartelijke dank voor hen die mij duidelijk helpen willen.

Om bij @home bestanden op je homespace te zetten heb je twee dingen nodig:
-Internetexplorer
-Windowsverkenner

Log met IE in op je webspace (let op, als ze voor iedereen toegankelijk moeten zijn, moet je wel de map 'publiek' openen), open vervolgens windows verkenner, zoek de bestanden/mappen op die op de homespace moeten komen, selecteer deze en sleep ze naar het IE venster waar je homespace in open staat.

helaas, ik heb het geprobeert via de verkenner te kopieren, maar nu is het helemaal een puinhoop geworden.

Althans via IE is het een puinhoop en als ik via firefox mozila open dan zie ik alles nog staan volgens het oude - dus nog van voor de update rarara ik snap er niks meer van ?????
en na opnieuw opgestart te hebben is het ook in firefox een puinhoop geworden.

is er iemand uit tilburg of directe omgeving die mij helpen kan, zo dat we samen dit in de praktijk kunnen oplossen. met zien en doen leer ik toch het beste.

wil deze persoon zich even aub melden.

dank u

Laatst bewerkt:
wie weet of dit helpt ?

hallo,

ik zat zo even te denken over mijn probleem met de website, nadat ik die via IE - verkenner had geprobeert te updaten.
als ik nu in webspace inlog en ik verwijder alles wat ik daar in mijn "map"zie staan - vervolgens me afmeld en daarna opnieuw inlog en tevens de map vanuit de verkenner kopieeër naar mijn webspace "map" zou dan mijn probleem opgelost kunnen zijn of werkt dat niet zo ?

Je kan de webspace van @home net zo behandelen alsof je in verkenner werkt, dus het bestand gewoon verwijderen en weer opnieuw er naar toe kopieren zou geen probleem moeten zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan