Homepage Dynatar Studios

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0231

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 feb 2008

Graag zou ik de bovenstaande website laten checken.

Groet,
B. Dalenoord

p.s. afbeelding = link

Laatst bewerkt:
mooie site, tenminste in vista business met ie 7

groetjes,
robin

Het wordt is met dt, en nog wel wat taalfouten.
De titeltjes staan bovenaan eens naast en eens onder Dynatar Studios.

De ouwe Opera 9.26 nog:).
Zou daaraan kunnen liggen dan.
Wellicht toch niet zo'n probleem om het goed te krijgen in Opera?

Deze keer wel zelf gemaakt? :D

Overigens is je site niet XHTML valid, ondanks dat je het pretendeert.

Daarnaast zou ik de boel wel up to date houden, de "Laatst toegevoegd" op de index is wel gevuld maar op de rest niet...

Voor de rest lekker simpel gehouden, leest makkelijk alleen ik mis de afwisseling op de pagina's.

Deze keer wel zelf gemaakt? :D

Overigens is je site niet XHTML valid, ondanks dat je het pretendeert.

Daarnaast zou ik de boel wel up to date houden, de "Laatst toegevoegd" op de index is wel gevuld maar op de rest niet...

Voor de rest lekker simpel gehouden, leest makkelijk alleen ik mis de afwisseling op de pagina's.

Hij is nog niet helemaal klaar, zoals word vermeld. Dat is waarom de "Laatst toegevoegd" nog niet up-gedated is. En aan dat XHTML werken we nog.

Volgens mij zit er ergens een foutje. Er is veel meer witte ruimte tussen het 2e lichtgrijze kopje (Getting Started, bijvoorbeeld, maar het is op alle pagina's) en de tekst, dan bij ander kopjes zoals Dynatar's News. :)

Bijlagen

• ruimte.gif
    ruimte.gif
    16,5 KB · Weergaven: 85
Laatst bewerkt:
Normaal staat er telkens een figuur van een vraagteken naast. Bij mij is dat toch zo. Ik denk dat je met een speciale browser surft.
De bedoeling is dan dat de tekst in het midden naast het vraagteken staat. Vandaar dus de witruimte bij jou. Wel is de manier waarop dit gebeurt niet zo goed, in sommige browsers staat de tekst standaard groter bij mij, en dan staat die niet meer in het midden naast het vraagteken maar te laag of zelf tot onder het vraagteken.

Klopt, in IE staat er wel een plaatje. Maar Firefox is tegenwoordig geen 'speciale browser' meer, dus je kunt het wel een foutje noemen. ;)

De reden dat ik sprak over een 'speciale browser' was omdat het bij mij goed ging in IE6, IE7, Firefox2, Opera9 en Safari3 (Windows). Maar toen bedacht ik dat het wellicht een Firefox3-probleem is. Het schijnt dat er wel meer websites daar 'niet meer mee werken'.

De reden dat ik sprak over een 'speciale browser' was omdat het bij mij goed ging in IE6, IE7, Firefox2, Opera9 en Safari3 (Windows). Maar toen bedacht ik dat het wellicht een Firefox3-probleem is. Het schijnt dat er wel meer websites daar 'niet meer mee werken'.

Ik maak zelf gebruik van FireFox 3, en heb geen enkel probleem. Waar dit wel aan ligt weet ik niet, maar ik zal er eens naar kijken.

Het probleem met FF3 is bekend, en inmiddels ben ik erachter waardoor het word veroorzaakt.

Aan het begin van de alinea staat twee maal het <br /> (enter) commando. Dit is gedaan om de tekst midden naast de afbeelding te krijgen. Wanneer de afbeelding niet word weergeven, staan er dus nog wel twee commando's, waardoor de ruimte ontstaat.

Ja, dat is wel logisch. Maar waarom staat de afbeelding er niet, dat is de vraag. Treedt het probleem op in FF3, dan moet je eens uitproberen waaraan dat ligt. En in plaats van te enteren om de tekst ernaast te zetten moet je een andere oplossing zoeken, aangezien tekst groter of kleiner kan gezet worden.

PS: Nog steeds (net als 2 keer in je post) de dt-fout bij 'wordt' op je website. Sorry ik kan het niet laten.

Laatst bewerkt:
Zelf heb ik met FF3 geen probleem, en verder is bij niemand die ik ken dit probleem bekend. Ik werk er aan, maar ik heb niet erg veel tijd om ermee bezig te zijn.

Ik denk dat ik het al weet. :)
Ik heb in FF een hele mooie reclame blocker, AdBlock Plus. Die haalt alle reclame van websites weg, dus ik zie nooit advertenties. Heel handig normaal! Maar, jouw plaatje heet "ad.gif" en "ad" is een woord voor reclame in het Engels. Daarom wordt jouw plaatje er denk ik door mijn blocker uitgehaald. Probeer het plaatje eens een andere naam te geven. ;)

Tja je kan natuurlijk niet met alles rekening houden.

In Opera kan je ook reclame blokkeren, wat ik ook veelvuldig doe, maar dat gaat niet automatisch.
Alleen moet je dan erbij nemen dat veelal enkel de inhoud nog goed is en de layout compleet overhoop gehaald is en je soms zonder dat je het weet wat mist, wat sowieso al het geval is als je niet met IE surft: veel snufjes "mis" je omdat ze enkel met IE werken.

Nee, je kunt natuurlijk niet met alles rekening houden. Maar als je het plaatje bijvoorbeeld de naam "vraagteken" geeft, zal iedereen die deze (en misschien een andere) reclame blocker heeft het plaatje gewoon zien. Dan heb je dat weer voor elkaar, weer een zorg minder.

als ik die naam moet veranderen, moeten alle bestanden ook veranderd worden, dus voor dat dat klaar is, duurt het nog wel even.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan