Homepage en Google links

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dutchie

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2001
Wellicht kan iemand mij helpen met het volgende onderwerp.

Op mijn site heb ik een link geplaats die als eerste te vinden is op een googlepagina.

welke opdracht moet ik nu ingeven, op mijn site, om te voorkomen dat die link nog terugkomt op google?
De link zelf heb ik inmiddels van mijn site afgehaald. Ik vind hem echter nog wel steeds terug op google.
Hoe te voorkomen zonder andere links waardevolle google-links ook worden tegengehouden?

Hoor graag van jullie

alvast bedankt
Dutch

Als er op google een link staat die niet bezocht wordt dan wordt deze na een tijdje weggehaald na een update van google zelf.

Is dat zo Jean42??

Naar mijn weten lopen de bots of robots alleen de nieuwe dingen na. Dus bijplaatsingen als ik me tenminste niet vergis

gr
Dutch

Google verwijderd deze na een tijdje.
Ik heb dit ook al meegemaakt.
Zo is dat ook bij msn, als je daar niet meer inlogd gedurende dertig dagen dan vervalt je emailadres.

Het kan makkelijk een maandje duren voordat die pagina uit google is, Soms kom ik cache resulataten tegen uit october 2004, ze verdwijnen wel, maar niet snel,

Je kan in een robots.txt aangeven welke bestanden je wel en niet geindexeerd wilt hebben door de zoekmachines. Deze file plaats je in je hoofd directory van je webpagina

veel succes met je site :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan