homepage foto weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

poekie

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2004
Berichten
799
Hoi

Ik heb een soort test homepage gemaakt en nu was er opeens een foto weg. Komt dit gewoon door de provider? Moet ik die pagina ook nog beveiligen ofzo?

bvbd

Poekie
 
Wat bedoel je precies met 'weg'? Een bestand dat je ge-upload had was er plotseling niet meer?
 
Normaal gesproken zal jouw provider dat niet doen, of het moet in strijd zijn met de regels.
Heb jij toevallig je site opnieuw ge-upload en vergeten om je foto weer naar de site te zetten.
 
Gisteren was het nog goed en vandaag stond er alleen nog een outline met daarin een vierkantje met daarin een driehoekje, een rondje en nog een vierkantje. Ook werd die foto hier in de members chat niet meer weergegeven. Maar goed dat is eigenlijk niet meer dan logisch.
 
Geplaatst door poekie
Gisteren was het nog goed en vandaag stond er alleen nog een outline met daarin een vierkantje met daarin een driehoekje, een rondje en nog een vierkantje. Ook werd die foto hier in de members chat niet meer weergegeven. Maar goed dat is eigenlijk niet meer dan logisch.

Doel je op de foto's in Members Chat van je prachtige hond en de nog prachtiger baby? Die zie ik gewoon hoor. Of heb je ze inmiddels opnieuw ge-upload?
 
Precies, de nog prachtiger baby was dus zoek. Inmiddels heb ik de 'site' weer opnieuw upgeload, maar waar ze nou al die tijd uithing?:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan