homepage, FrontPage-serverextensies etc

Status
Niet open voor verdere reacties.

nader

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2001
ik heb een vraagje:
Ik heb met front-page een site gemaakt waar opmak (.css) aan mijn documenten zijn toegevoegd.

Als ik mijn site van mijn pc op mijn provider (hccnet) zet zie ik dat mijn opmak niet werkt, kortom dat kan niet want FrontPage-serverextensies wordt daar niet ondersteunt.

Ik wil nu twee dingen weten:

-1 kan het nou echt niet ? en kan ik het misschien op een ander manier doen? vertel me maar niet dat ik ieder pagina afzonderlijk moet layout-en want het gaat om veel html-pagina's.

2- ik heb ooit een site gezien waar je eigen homepage op kan zetten. Als je wou, kon je daar op inloggen en online je pagina's foto's etc updaten. waar kan ik dit soort sites vinden? en hoe heet deze .... ding nou weer....

ik heb ene ADSL en mijn pc kan altijd aanblijven. Ik wil het best op mijn eigen pc zetten maar weet niet wat ik allemaal in het leven moet roepen. Op dit moment gebruik ik geen database of zo. het gaat puur om html-pagina's met javascripts.

alvast bedankt voor jullie moeite.

Laatst bewerkt:
nee jan dat niet, maakt het wel uit? en dit ook een gratis tooltje of zo ?

dit is de aanroep naar .css :

<link rel="stylesheet" type="text/css" href="scripts/frontstyle.css">

en op HCCNET server heb ik ook zo'n directory (scripts) aangemaakt en frontstyle.css staat daar al geparkeerd. Bovendien ik heb frontstyle.css ook op root gezet maar hij werkt niet.

jongejonge wat een gedoe met die ene SMARTFTP, zo smart is die ook weer niet.

met heel veel problemen heb ik eindelijk kunnen inloggen maar kan nog niets uploaden....

maar joan een vraagje, ik zie die .css wel op de server staan dus wat maakt het uit als ik met met smartftp of coffeecupFtp upload? volgens mij moet het niet uitmaken hoor mits serverfrontpage niet ondersteund wordt door hccnet.

Kun je misschien reageren op mijn tweede vraag?

Eindelijk heb ik die smartFTP te praat gekregen, maar zie nogsteeds dat mijn pagina´s de standaard HTML font layout te hebben en niet wat ik in mijn .css gedefineerd heb, als ik op internet naar de bron code van index.html kijk zie ik dat er inderdaad de aanroep naar .css instaat maar de resultaten spreken het tegen.

Beste jean, ik ben de hele tijd bezig met FTP/en, uploaden etc.... en je vraagt me of ik webruimte op HCCNET heb!!!!:o wat denkt u zelf?

heeft iemand suggestie op mijn tweede vraag? of ik ergens op internet een dynamische homepage kan vinden cs krijgen waar ik mijn pagina´s online kan updaten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan