homepage in publisher (2003) gemaakt - provider @home

Status
Niet open voor verdere reacties.

kreemers

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2000
Hallo,
Ik heb al enige tijd een homepage van mijn dobermann.

http://members.home.nl/thirza010706

Op het internet zie ik de achtergrond van links naar rechts geheel in de zelfde kleur/ motief.(grijs/blauw met spikkels) zelfs ver naast de meest rechtse "plaatjes met links"

Als ik in publisher bezig ben - page LINKS voornamelijk dan kan ik bijvoorbeeld naast het 'plaatje" OD over dieren GEEN ander plaatje met een link plaatsen - In publisher valt dit dan buiten het achtergrond kleur/motief - Als ik het daar plaats en ga updaten zie ik het niet staan op het internet.

Komt dat omdat in publisher daar de achtergrond kleur/motief ophoudt of is er een andere reden.

KAN ik in publisher de achtergrond kleur/motief ook breder maken ???
Dit is dus een page verkregen door de wizzard.

groet Ad

ziet er leuk uit...
alleen je foto's op foto gallerij laden niet zo snel.
die zou ik hosten via imageshack ofzo
verder ziet het er goed uit.

ikzelf maak mijn site me Publisher 2007 maar ben er niet echt dol op
( www.Houtenzuid.org).

ik geef je een 7

wie weet hoe ik mijn vraag kan oplossen?
in publisher heb je een "werkveld" ik kan daar wel buiten typen en na de upload van de site zie je deze tekst ook terug + met de achtergrond - want als je buiten het gebied iets typed kom je dus ook buiten de achtergrond - raar is het eigenlijk dat de tekst op internet gewoon met achtergrond is.

IS het mogelijk dit "werkgebied"in publisher breeder te zetten.
WANT als ik deze handeling met foto's doe komen de foto's NIET zichtbaar op internet.
maar de achtergrond is wel veel breeder dan met foto gebied.

weet iemand hoe dit zit ?
http://members.home.nl/thirza010706

hier zie je tekst staan die in publisher in het grijze deel komt te staan en hier gewoon in de achtergrond. met foto's lukt dit dus niet of toch wel, maar hoe?????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan