Homepage maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lukev3

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2001
Hallo,

Ik wil een eigen Homepage maken, maar welk programma kan ik daar het beste voor gebruiken??
Ik heb het al even geprobeerd met Frontpage en dat is best te doen, maar ik ben benieuwd of er nog meer goede programma's zijn!?!

Ik wil ook graag weten met welk programma ik het best ed e gemaakte site kan uploaden?

Groeten Luke

FP is voor beginners leuk.

Gevorderde DreamWeaver en Flash

Experts Kladblok en Photoshop

Ongeveer hoor :), je hebt ook nog gratis programmatjes die ook leuk zijn.

Hoi,

Web Pro edition. Dat is een WYSIWYG waar ik heel tevreden over ben.

Groeten Daan

En als je het serieus wilt aanpakken gebruik je geen WYSIWYG-editor, maar een HTML-editor zoals wat XP-PC al zei Dreamweaver of zoals ik Homesite van dezelfde firma.
Vereist iets studie, maar veel minder code, dus sneller.
Het is eerst abracadabra, maar dit went heel snel.
p.s. Heel veel handleidingen te vinden op ditzelfde web.

okee bedankt allemaal ik ga voorlopig even aan de gang met dreamweaver dat is is op dit moment mijn niveau. Maar daar kan ik de gemaakte homepage niet mee uploaden toch? Welk proggie moet ik daar voor gebruiken??

Luke

ik ben nu bezig met dreamweaver en als ik een afbeelding plaats en dan mijn homepage upload zie ik een kruisje op de plek waar de foto moet komen! hoe los ik dit op, ik weet dat het iest te maken heeft met de manier van saven, maar ik begrijp nog niet cht hoe ik dit op ga lossen. Kan iemand mij helpen?

Luke

Ha Luke,
Dat kruisje betekent dat hij het plaatje niet kan vinden. Staat het plaatje er en op de plaats waar je het aangeeft. Tweede mogelijkheid: je roept hem aan met een hoofdletter (Plaatje.jpg) en hij is met een kleine letter (plaatje.jpg). Dit is een veelgemaakte fout.
Eric

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan