homepage ruimte bij Tiscali

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lotje18

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2002
Via FTP wil ik plaatjes plaatsen op de ruimte bij Tiscali.
Wie weet wat hun hosttype is ?
Ik ben echt een dummie , aub willen jullie mij helpen.

Dan snap ik je vraag niet helemaal. Je bedoelt passive ftp of 'gewoon'?

Geplaatst door megabit
Dan snap ik je vraag niet helemaal. Je bedoelt passive ftp of 'gewoon'?

Via WS_FTP95LE wil ik plaatjes plaatsen op mijn gratis ruimte bij tiscali.
Via de helpdesk kan ik niet geholpen worden.
geen hosttype maar hostname?
hostname is volgens mij home.tiscali.nl ?
Met geen mogelijkheid lukt mij dat.
Homepage heb ik al geactiveerd.
Ik ben echt een dummie hoor!
Maar ik blijf proberen en bedankt in elk geval voor je aandacht.

Klopt hostname is home.tiscali.nl. En bij User-id en password vul je de gegevens in die je tijdens het activeren hebt opgegeven. Dus als je dat gedaan hebt wat gebeurt er dan? Krijg je een foutmelding?

Geplaatst door megabit
Klopt hostname is home.tiscali.nl. En bij User-id en password vul je de gegevens in die je tijdens het activeren hebt opgegeven. Dus als je dat gedaan hebt wat gebeurt er dan? Krijg je een foutmelding?

Ja, ik krijg een foutmelding.

501 You are not allowed to connect from 213.93.63.113
!logon failure, so quitting

Ik computer wel vanaf een andere computer !!!!!!
maar volgens ons moet dat niet uitmaken.
alvast bedankt.

Wel dus, je kan niet vanaf Chello:D op je Tiscali webruimte inloggen. Alleen vanaf een Tiscali internetverbinding.

Geplaatst door megabit
Wel dus, je kan niet vanaf Chello:D op je Tiscali webruimte inloggen. Alleen vanaf een Tiscali internetverbinding.

flauw hoor van chello, als dat echt zo is.
maar het zal wel zo zijn . Ga ik het toch proberen via een andere computer met een tiscali-internet verbinding, wilde zo graag mijn dochter helpen!
In elk geval bedankt voor de moeite !

Geplaatst door headout

Andersom bedoel je: Flauw hoor van Tiscali :D (zij blokken dat)

Het is trouwens niet het enige dat Tiscali blokkeert. Ik kan sinds enkele weken niet meer naar 538 luisteren omdat 538 'te veel dataverkeer genereert op het Tiscali netwerk'. Dan begin ik me af te vragen waar ik dan €50 per maand voor betaal.

IK heb ook een homepage via Tiscali.

In principe moet je op de server daar vanop elke pc kunnen inloggen zodat ik gelijk waar mijn homepage kan aanpassen.

Als je wilt inloggen moet je wel ftp://homeftp.tiscali.be ingeven en de juiste gebruikersnaam en paswoord moet het lukken.

Ik moet wel zeggen dat ik met Ws-ftp ook niet kan inloggen op de server.

Probeer eens met Flash Fxp of Ace-Ftp(freeware).

Lotje,

Hier de uitleg :

Start AceFtp op, klik connect aan, nu opent er een scherm, klik terug file in dit scherm,klik create new site profile.
Boven vul je bv Lotje in, bij server vul ik homeftp.tiscali.be in(voor jouw zal het .nl zijn), port 21, user id ; je gebruikersnaam vb lotje@tiscali.nl ofzo, en je paswoord.
Save paspoort, save account, sluit het scherm.

Nu zit je terug in het beginscherm van AceFtp, klik daar weer connect aan, en nu zie je de ingegeven account staan, Lotje bv.

Klik deze aan, en je komt op de server terecht.

Ik veronderstel natuurlijk dat je een account hebt bij Tiscali anders lukt het natuurlijk niet.

Heb je bij Chello dan geen webruimte ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan